Jo klart jag vet vem Jovial är :) Jag har ju haft halvblod själv mitt sto var efter Imperator - Sonny Boy

OK! Då är det bara jag som är insnöad i min egen lilla halvblods/fullblodsvärld :D

Jag kände ett sto som var e:Sonny Boy - Cyrano!

Ha, och Sonny Boy fick minsann inte många avkommor, så där känner ni en "doldis" i hbl-aveln :)

Min hästs farfar är oxå Speedy Crown!! Vad heter din hästs pappa?

Fast det är väl NAMNSKYLT du menar och inte stamtavla? Jag menar, hästens stamtavla finns ju onekligen oavsett...

Ja, jag tänkte att hon kanske kunde vara Imperator-hästens mamma för hon skulle sättas i avel för en tjugo år sedan. Det var därför jag skrev ut stammen!

Jag skriver alltid så här:

Namn
Född
E:
U:

Vill absolut INTE ha ägarens namn med och heller inte något UE....Tycker pappan och mammans namn är bättre...Är ju trots allt dom som är föräldrar :D

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
540
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 398
Senast: ildiko
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 167
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar