Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

S
Avel Var kan jag hitta resultaten någonstans? De jag är ute efter är -93 -94 -95. Kan inte hitta dem.
Svar
2
· Visningar
649
Senast: Görel
·
K
Avel Kollade tråden om "föla ute eller inne" där någon skrev att boxen skulle descinficeras ca 1 månad före fölning´, vilket leder till...
Svar
1
· Visningar
963
Senast: Bia
·
Avel Min häst kom från Holland, med okänd stam... Har dock lyckats klura ut att hans mamma var brun, och av grövre typ, och att han var et...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: fritzo
·
Avel Vad är egentligen bäst för en häst? att föla inne eller ute? vi ska betäcka vårt sto till våren och har diskuterat hur tidigt vi ska...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 793
Senast: jhs
·
F
Avel Hmm, nu står det helt stilla! Hur många dagar brukar man räkna från sista betäckningen tills det är dags att föla? Har hört allt från...
2
Svar
25
· Visningar
3 163
P
Avel Någon som vet något om den stofamiljen, eller om det går att hitta uppgifter om den på nätet? jag har ett sto ur den familjen och det...
Svar
8
· Visningar
1 703
·
N
Avel Jag vill gärna veta mer om stona: Dina 2212 (F.2) Lady 4693 (13) Coronna 2316 (23) Är det någon som dessutom skulle vilja skriva lite...
Svar
6
· Visningar
1 305
Senast: pialotta
·
M
Avel Kan man betäcka ett sto som har lindrig hovbensförbroskning? Är det ärftligt? /Sara
Svar
6
· Visningar
1 439
Senast: Cyllene
·
J
Avel Vilken hingst skulle du välja om: Du har ett sto som är lång i ryggen, hög manke, ca 162 cm hög, jättefint temperament, svartbrun med...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: pigge
·
S
Avel Finns han inte tillgänglig i Sverige för avel?? Nån som vet?
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: Skrutt
·
O
Avel är alla fjordingar busiga och bockar ofta?? min håller på så nästan jämt när jag ska rida/köra :bow:
Svar
18
· Visningar
1 540
Senast: Gul22
·
Avel ...ha en något svag rygg och är därför mest lämpad som ridhäst till barn. Har jag läst på många ställen nu... Stämmer det? Är ju inge...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: unki
·
S
Avel Har en unghäst som har en något "stupande" bogblad, hon är även något lågställd (armbåge lägre än bakknä), helt korrekta ben och så till...
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: Skrutt
·
B
  • Låst
Avel f 1979 e Pegasus 424 u Ellionor 10336 godkänd i danska Palominoförbundet, avelsvärderad i Sverige. Finns i Skånesfagerhult, Axell´s...
Svar
8
· Visningar
1 249
Senast: ameo
·
M
Avel Ett av mina ston har varit förkyld i eb vecka ca, och nu har hon börjat få feber med! Hon hade 38.5 i går, fick febernedsättande av...
Svar
9
· Visningar
2 741
Senast: Mithra
·
Avel Jag är mycket nyfiken på denna ras. Ska säkert köpa en till/ny häst inom ca 5år & då är en Alter-Real en ras som står högt upp på listan...
Svar
6
· Visningar
1 433
Senast: _Viva_
·
Avel Crezent, Krezus & Ramses ox Någon som vet något om dessa arabhingstar? allt av intresse.
Svar
3
· Visningar
1 450
Senast: Cesam
·
C
Avel Jag vet att jag har uppgifterna nån stans... Men det är ju typiskt, kan inte hitta dom just nu när jag behöver dom... Stonefire är ju...
Svar
4
· Visningar
986
Senast: cissiny
·
J
Avel Halloj, Jag har lyckats hitta ett väldigt trevligt sto i holland som jag funderar på att köpa. Jag får henne dräktig och funderar nu...
Svar
1
· Visningar
756
·
Avel Typiska \"dressyrhingstar\" - \"hopphingstar\" Vet att denna fråga är "luddig", men försöker ändå. Jag undrar vilka hingstar, som är...
Svar
7
· Visningar
1 031
Senast: alice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka