Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ När livet inte blir som ni tänkt er, när det är motgångar som staplas på varandra-om än aldrig så små, hur hanterar ni det? Den här...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 399
Senast: Amanda_F
·
Kropp & Själ Blä och plääää. Hittat nått konstigt illamående. Kommer över mig plötsligt och jag blir nästan kallsvettig och knäsvag. Håller i sig ett...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Det som visas här som reklam hos mig iallafall hela tiden, Lefery Active Cell Regeneration for Day. Fungerar denna kräm? Försvinner allt...
Svar
0
· Visningar
4 589
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ I början på Januari blev jag påkörd väldigt illa. Jag pratade med mitt försäkringsbolag (if) senast idag och vi diskuterade ersättning...
2 3
Svar
40
· Visningar
16 557
Senast: TantAgda
·
Kropp & Själ Har valt att göra ett anonymt konto för detta med anledning av att detta är mycket känsligt för mig. Min pappa är inte sig själv...
Svar
7
· Visningar
1 306
Senast: napoleon
·
Kropp & Själ Då hamnade man i en såndär period igen, när man inte vet vad man ska göra. I mars i år började jag på mitt nya jobb men bara efter...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 514
Senast: Nethril
·
Kropp & Själ Jag har beslutat mig för att gå ner i vikt och redan lyckats förlora några kilon :) Jag försöker hålla mig motiverad och ha en tydlig...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 925
Senast: Billy
·
Kropp & Själ Det är så att jag för någon vecka sen började känna av väldigt hårda hjärtslag i mellangärdet, typ några slag sen försvann de. Sen blev...
Svar
10
· Visningar
4 779
Senast: XiwT
·
Kropp & Själ Står/sitter still på jobbet där det är otroligt lugnt idag, tom tråkigt när jag plötsligt känner att jag hör min egen puls i öronen och...
Svar
7
· Visningar
8 000
Senast: Billy
·
Kropp & Själ jag har en punkt på näsan som börjar klia hysteriskt varje gång jag äter ostbågar! :o bor det en alien där? eller vad felas min näsa...
Svar
11
· Visningar
1 194
Senast: Houdinie
·
Kropp & Själ För några veckor sedan åt jag popcorn. Efter det kändes det som om nått fastnat typ i halsen, högt upp. Peta är ju svårt utan att...
Svar
10
· Visningar
20 230
Senast: Ava22
·
Kropp & Själ Lite bakgrundsinfo: Under 2007 började jag få en fruktansvärd smärta i käken, mest koncentrerad till vänster sida. Efter mycket om och...
2
Svar
32
· Visningar
6 431
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Var lite extra klantig igår och lyckades halka i duschen. Höger knä dunkade med insidan rakt ner i golvet med underbenet spretande snett...
Svar
2
· Visningar
489
Senast: TantAgda
·
Kropp & Själ För strax under ett år sen halkade jag på väg till tvättstugan och tog hela min kroppstyngd på knät för att inte slå omkull helt...
Svar
3
· Visningar
3 103
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag har nu haft problem med min mage i snart 3 veckor. Låg inne på akuten för misstänkt blindtarm för ca 2 veckor sedan men dom sa att...
Svar
7
· Visningar
899
Senast: Grim
·
Kropp & Själ Hej alla, Jag undrar om det finns någon som råkar veta vart jag kan hitta statistik gällande hur mycket föräldrar och barn rör på sig...
Svar
1
· Visningar
436
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Har börjat ge min gamla häst hyalyronsyra i flytande form i munnen, undrar om det finns samma preparat eller liknande till oss menniskor...
Svar
16
· Visningar
2 365
Senast: Immer
·
Kropp & Själ Jag har för länge sedan varit medlem här men har de senaste åren nöjt mig att bara läsa, för nöjes eller hästabstinens skull. Nu känner...
Svar
4
· Visningar
666
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Gaah, får ingenting gjort för jag sitter bara och ältar min koloskopi om en vecka. "Alla" säger olika om vad man ska, inte ska äta...
2
Svar
33
· Visningar
20 087
Kropp & Själ Jag är inne i en period då jag inte orkar bry mig om mat. Helst skulle jag ta ett "mat-piller", men då det inte är uppfunnet än så blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
14 108
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp