Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vet inte om denna hör hemma på hem och hobby? Flytta gärna i såfall.. Jag har googlat och googlat men hittar inga tapetbårder, någon...
Svar
7
· Visningar
6 680
Hemmet Ska tapetsera om ett rum men det är vävtapeter som sitter på väggen nu. De är övermålade 2 ggr och är ju inte helt släta. Hur ska man få...
Svar
12
· Visningar
10 755
Senast: Bella_Bus
·
Hemmet Sovrummet, vi har precis tapetserat... Ska lägga in vitt golv också men vad sjutton ska vi ha för färger på gardiner, överkast o sånt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 760
Hemmet På min dörr står det "31B" medans det står "31D" på kontraktet. Men då skriver jag alltså "D" vilket i vanliga fall sitter i en...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Scaramouche
·
Hemmet Vi måste byta strömbrytarna i lägenheten när vi har målat klart och gärna eluttagen också eftersom det nog inte finns 2 likadana i hela...
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: vippan
·
Hemmet någon som har satt upp såna hemma? jag funderar på att piffa upp hemma i mitt studentrum och eftersom man kan ta bort dessa så verkar...
2
Svar
21
· Visningar
5 338
Senast: MikaTela
·
Hemmet Jag och pojkvännen/blivande sambon var och tittade på lägenhet idag. Den var kanonfin, en öppen, fräsch trea (hyresrätt). Båda är helt...
Svar
3
· Visningar
892
Senast: susekl
·
Hemmet Har fått hem en massa nya saker till mitt vardagsrum. :bump: Nu ska bara tre stycken tavlor upp ovanför tv:n (har iofs hängt där hela...
2
Svar
20
· Visningar
3 626
Senast: lady_vip
·
Hemmet Jag ska göra om ett sovrum har jag tänkt, och lägga nytt golv. Idag är det plastmatta som ska bort bort bort. Enkelt billigt klick-golv...
Svar
10
· Visningar
14 453
Senast: Clintan
·
Hemmet Bor i en stor etta på 45 kvadrat med sovalkov. Mellan hallen och sovalkoven har jag garderober och detta gör att jag har ju en vägg i...
Svar
13
· Visningar
1 465
Senast: Winni
·
Hemmet Behöver all hjälp jag kan få:D Vi måste göra om badrummet i vår nya lägenhet i år, helst i sommar, pga mögelskador. Vissa delar...
Svar
16
· Visningar
26 234
Senast: EmelieR
·
Hemmet Har en undran; hur mycket får man göra om i sin lägenhet? Får man tapetsera om lägenheten, måla om de äckligt blekgula plankorna i...
Svar
18
· Visningar
1 972
Senast: Mia_R
·
Hemmet Eftersom min kära sambo är segare än segast så har jag tänkt att ta tag i detta själv, nämligen att borra i några betongväggar så vi kan...
2
Svar
20
· Visningar
17 955
Hemmet Vi ska flytta vårat kök till en annan del av huset och nu funderar jag på vad det kan kosta att ta hit hantverkare som drar ny kabel för...
Svar
2
· Visningar
5 304
Senast: Qodrofenia
·
Hemmet Hej! Efter jag sett att många här på Hem & Hobby har mkt bra smak på inredning så tänkte jag passa på att rådfråga er ;) Det är...
Svar
11
· Visningar
2 030
Senast: Draumsyn
·
Hemmet ... ställ in den i badrummet! :idea: Hur mycket förvaring som helst: Svårt att få med hela badrummet i ett kort: En...
2
Svar
29
· Visningar
3 468
Senast: vego96
·
Hemmet Har ett stort fönster i vardagsrummet som jag inte vet vad jag ska göra med riktigt. Det ser väldigt naket ut. Hade "fylligare"...
2
Svar
26
· Visningar
8 619
Senast: MissFideli
·
Hemmet Vi skall ta över makens familjs sommarhus på Öland vilket vi gläder oss kolossalt mycket åt. Det är en fantastiskt trevligt hus med en...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 405
Hemmet Jag har ett par älskade chaps i läder där ena dragkedjan helt gett upp. Det är ett par chaps som jag gillar ganska väl och de har hängt...
Svar
7
· Visningar
1 499
Senast: åke
·
Hemmet Jag ska byta ut min gamla vita gardinstång som havererat men har inte bestämt mig för om jag ska ha en ny stång eller sätta dit vajer...
Svar
1
· Visningar
1 471
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka