Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Titta vad fint man kan fynda när man är ute och åker runt och kollar efter möbler. Ett superfint sminkbord i teak och utdragbar...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: Armani__
·
F
Hemmet Jag håller på och göra om mitt rum och jag behöver lite tips. 1. Jag har bara två el uttag i mitt rum vilket gör att jag för...
Svar
7
· Visningar
1 004
Senast: Houdinie
·
S
Hemmet Eventuellt är det dags för mig att flytta till lägenhet inom en inte alltför lång framtid. Är supersugen på att ha en fototapet, eller...
Svar
8
· Visningar
4 373
Senast: moiran
·
Hemmet I somras köpte jag och sambon en stol för 30-40 kr. Silvermålad med grisrosa stolsdyna, superläckert :D Målade den vit och satte dit...
Svar
7
· Visningar
1 281
Hemmet Bor i ett 4-familjshus,och nere i trappan ser det lite trist ut! Så upp på vinden och rotade fram lite grejor,och sen ut i skogen och...
Svar
11
· Visningar
1 554
Senast: vippan
·
Hemmet Sitter här och tittar på uterum på olika hemsidor, har ni någon inspiration att ge mig? Vi ska bygga till våren-sommaren ett inglasat...
Svar
4
· Visningar
1 077
Senast: Tajger
·
Hemmet Hemma hos min far finns en pall som jag vill ha och göra om. Problemet är att den befinner sig 90 mil från min lägenhet... Därför har...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: Smulu
·
Hemmet Jag tvättar ofta, det blir ju så när man har häst och ett barn i småbarnsåldern. Det blir ungefär en maskin om dagen. Det är hästkläder...
Svar
10
· Visningar
8 702
S
Hemmet I min nya lägenhet har jag en mycket knepig klädkammare. Den är mycket liten och dessutom trekantig! Ungefär så här ser den ut: Den...
Svar
7
· Visningar
3 449
Senast: Scaramouche
·
Hemmet Igår började vi vårt (evighets)jobb med att göra vid vår nyköpta lägenheten. Mögel i badrummet och allmänt fuskrenoverat är väl vårt...
Svar
19
· Visningar
13 168
Senast: Calazirya
·
Hemmet Ja, ni ser frågan i topic. Jag har ett oljat ekbord som jag är kräkless på, men det är i bra kvalitet och köpt till kanonpris så det...
Svar
13
· Visningar
40 004
Senast: Buttercup
·
Hemmet Vi tänkte göra en hel vägg med garderober. Sätta skenor i taket och list på golvet. Vart hittar man garderobsdörrar eller vad man ska...
Svar
8
· Visningar
6 478
Senast: Aliide
·
Hemmet Jag och min sambo har äntligen tänkt att börja ta tag i bland annat väggarna i vårt hus. Även kanske om möjligt en renovering av badrum...
Svar
1
· Visningar
792
Senast: Winni
·
Hemmet Jag har börjat fundera lite på att köpa en micromopp. Dock är jag inte helt säker på att jag verkligen har fått kläm på när/var/hur de...
2
Svar
39
· Visningar
5 416
Senast: Mynta2
·
Hemmet Har precis fått nycklarna till våran nya lägenhet, behöver tips på hur ni skulle välja tyger och färger till fönster/kuddar/mattor till...
Svar
9
· Visningar
1 638
Senast: Lamborghini
·
Hemmet Vi har fått mögel i vår hyreslägenhet. Vaktmästaren säger att det är för att det är fuktigt och att dammet sedan möglar... Möglet ser ut...
2
Svar
27
· Visningar
2 745
Senast: Gabbi
·
Hemmet Någon här som köpt och satt IKEA klickgolv? Tänker främst på "Tundra" Var det svårt att lägga? Någon som har en bild på ett lagt...
Svar
4
· Visningar
1 395
Senast: cämela
·
Hemmet Här pysslas det alltid med något ur inredningssynpunkt... Nya TV:n som inhandlades på nyårsafton. 37 tum råkade det bli, fast vi...
Svar
7
· Visningar
1 380
Senast: cämela
·
S
Hemmet En stor, eller två små? Vad har ni? Tänkte om man har en bäddmadrass som är lika bred som sängen, så bör man väl inte känna att det är...
Svar
15
· Visningar
3 368
Senast: movi
·
Hemmet Jag letar efter en bra tvbänk som tål mkt. Min tv väger runt 40-50 kg och alla jag kollat på tål mestadels 13 kg. Den är 49cm "djup"...
Svar
4
· Visningar
991
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka