Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag bygger just nu ett hönshus och har en liten fundering på taket. Vad ska man ha för lutning på ett pulpettak? Jag har fått en siffra...
Svar
8
· Visningar
9 838
Senast: moiran
·
Hemmet Tjohej! Vi flyttar snart och kan därför inte ha kvar vår latsbyggda TV-bänk då det är ett hörnbord och, ja det funkar helt enkelt inte...
Svar
13
· Visningar
11 617
Senast: Armani__
·
Hemmet Nu behöver jag hjälp med byrå, eller om jag ska kalla det för en hurts. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Jag letar efter en smal...
Svar
8
· Visningar
3 072
Senast: Ramona
·
Hemmet Dagens i-landsproblem! Jag är väldigt dålig på gardiner, verkar det som iallafall... Köpte ett par som inte alls passade min...
Svar
5
· Visningar
2 159
Senast: Sar
·
Hemmet Vad kan man göra av gardintyg förutom kuddfodral och gardiner? Har ett jättefint grönt tyg som jag köpte på Lagerhaus för några...
Svar
7
· Visningar
1 184
Senast: Tassetass
·
S
Hemmet jag har flyttat till en liten etta och jag har jätte svårt att få det mysigt. Har provat lite allt möjligt men tycker inte det blir så...
Svar
10
· Visningar
2 446
Senast: Sarababe
·
Hemmet Hur gör man för att lättast få bort en heltäckningsmatta? Har försökt dra lite i ett hörn och ser att det är något gulaktigt mjukt...
Svar
6
· Visningar
20 592
Senast: Rie
·
Hemmet Det kanske blir så att jag flyttar med min 1-årige son till en 2:a på 46 kvm. Alltså litet. Har chans till 1:a handskontrakt. Hur kan...
2
Svar
26
· Visningar
2 676
Senast: doglover
·
Hemmet Vad heter sånt där pärlgrejs som man har istället för dörrar? :confused: Och ibland tillsammans med en dörr? Finns med olika motiv...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: Jaulgreis
·
Hemmet Skrev just om detta i en annan tråd, men; Hur håller ni ordning på alla sladdar, kontakter och elände som hänger ihop med datorn. Jag...
Svar
3
· Visningar
931
Senast: Prosit
·
Hemmet ...efterlyses! Jag håller på o renoverar mitt sovrum. Det är konstig planlösning med en typ av alkov innanför som är 1.30x2.50...
Svar
3
· Visningar
960
Senast: Maira
·
Hemmet Jag spanar frenetiskt efter en typ expedit-hylla men det ska vara 3x3 och inte mer än 90cm bred. Dessutom ska den vara vit. Rimligtvis...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: Haukur
·
D
Hemmet Jag ska snart flytta till en lägenhet där jag måste betala hushållselen själv. Jag har aldrig betalat hushållsel förut och nu har det...
Svar
10
· Visningar
1 526
Senast: Dasjenka
·
Hemmet Jag ringde till posten och hörde mig för hur jag ska gå till väga för att "få postlåda" till mitt hus när jag flyttar dit (finns ingen...
2
Svar
20
· Visningar
8 816
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Någon som sett vart detta märke säljs? vattenkokaren håller på att kasta in så jag behöver en ny Har hittat en hemsida men...
Svar
8
· Visningar
1 161
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Nu har det visserligen pågått ett litet tag och börjat komma nån vart, men va fasen. :D Det kan vara kul att göra en sån här tråd som...
Svar
9
· Visningar
3 797
Senast: Sar
·
Hemmet Någon som vet hur man gör, vad det kostar osv. Jag bor i en "bongotrumma" och mina grannar driver mig till vansinne, så något måste...
Svar
2
· Visningar
1 676
Senast: Kusebuse
·
Hemmet Har vi hittat vårt ställe. Skrev på papper på en super-trevlig bostadsrätt igår. 2 rok, 64 kvm = helt perfekt! Hyfsat renoverad redan...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: Armani__
·
Hemmet Är det någon av er som håller på med decoupage ? Är lite nyfiken på att börja med det. Vad behöver jag ? Finns det något startpaket...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: johannea
·
Hemmet Hade en liten diskussion med sambon igår ang kvalster... Enligt honom så är kuddar som är knöliga och "tomma" uppätna av kvalster och...
2 3
Svar
42
· Visningar
10 208
Senast: Snäjkie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?