Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Eller jaa, det ädr programmet man gör filmer i. Jag behöver verkligen HJÄLP, PM:a gärna ifall någon känner sig ha tid över för att vara...
IT & mobiler
Ok. Jag vet ärligt talat inte under vilken forum det här ska gå, men det handlar ju om bilder och webb i förlängningen så jag puttar in...
IT & mobiler
jaghar hört att genom att bara kasta filer i papperskorgen i datan och sedan tömma den, men filerna försvinner inte.. vad menar dom med...
IT & mobiler
Jag har en digitalfilmkamera, och jag får inte buckt med hur jag får filmerna över till datorn!? Jag har en firewiresladd och uttag från...
Kläder & Bli fin Jag använder också ricinolja. Tar på med tops och duttar ut det. Blir det för kladdigt så använder jag en fransborste för att jämna till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.