Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

E
IT & mobiler Halloj, någon mer än jag som råkat ut för viruset som sprids på msn? finns det någon datakunnig person här jag har nämligen fått virus...
Svar
7
· Visningar
1 473
Senast: Guldaskig
·
IT & mobiler Jag blir galen! Kommer ni andra in på sidan?
Svar
12
· Visningar
1 012
Senast: Soffie_cool
·
K
IT & mobiler Min data har börjat leva sitt egna lilla liv. Kan ha datan på i ca 10 min innan den börjar stänga av sig. Då när man startar den börjar...
Svar
13
· Visningar
1 560
Senast: Kryptonit
·
IT & mobiler Någon har klickat bort funktionen så att frågan om jag vill spara ett lösenord är försvunnen :( Hur får jag tillbaka det? Jag vet att...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Brandgul
·
IT & mobiler Skulle vilja veta erfarenheter av bärbara datorer av märket Acer,har sett en hel del prisvärda exemplar men vill nu veta hur de fungerar...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: MissFideli
·
H
IT & mobiler Hej, Har problem med min outlook express eftersom den hela tiden frågar efter lösenord fast jag har skrivit in det på egenskaper och...
Svar
1
· Visningar
1 943
Senast: åke
·
G
IT & mobiler Vad är det som folk pratar om egentligen? När jag satt på Facebook här gick en bekant förbi och sa nåt i stil med "du vet att de lagrar...
Svar
15
· Visningar
1 580
Senast: aiquen
·
E
IT & mobiler Mamma har filmat mig och min häst, men filmerna är av någon andledning i 3GP-format, vilket gör att man inte kan importera dem tilll...
Svar
2
· Visningar
1 462
Senast: Kuckeliku
·
F
IT & mobiler Sitter och filar lite på ett skolarbete som ska vara färdigt på måndag. Det handlar om medeltiden, och jag skulle vilja ha lite passande...
Svar
3
· Visningar
1 047
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Vilka knappar ska man trycka in för att kopiera med "print screen" knappen? Någon som förstår vad jag menar? Please
Svar
2
· Visningar
962
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Har outlook express och det verkar ha fått spunk sen 1-2 dygn. Jag ser inte mailen jag får. Outlook tar emot alla mail - men de hamnar...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: åke
·
L
IT & mobiler Hej. Jag spelar wow. Gör nån annan det? jag spelar 24/7. Jag är leet och imba. Jag chillar i IF och raidar. Hej då.:devil:
Svar
13
· Visningar
1 226
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler genom fönstret:devil: Sonen tog tillbaka sin värstingdator,då han nu ska flytta hemifrån..Och vad fick jag? Skiten som blev över! Så nu...
Svar
6
· Visningar
966
Senast: movi
·
IT & mobiler Som det är nu så kan jag inte titta på filmer på denna datorn. Kan någon rekomendera ett BRA program? Gärna vart man hämtar det med.
Svar
5
· Visningar
1 040
N
IT & mobiler Ljudet funkar inte, tror jag har raderat ljudkortet, hur fixar man det?
Svar
1
· Visningar
818
Senast: pajaztar
·
N
IT & mobiler Om man behöver hjälp med datorn finns det någor ställe man kan ringa då eller hur gör man? Om det är en gammal dator så garatin och så...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: Nafayette
·
IT & mobiler I morse tyckte min dator att jag skulle installera Explorer 7. Det var inge lyckat :cry: skitfult uppbyggt blev det, texten ändrades...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: Pazuzu
·
T
IT & mobiler Nu vet jag inte om detta är rätt tråd, men är det någon som kan hjälpa mig? Berätta hur man laddar upp en användar blild som syns när...
Svar
2
· Visningar
900
Senast: Tiger Man
·
IT & mobiler Om en dator står i detta,kan den då hoppa igång uttav sig självt? Min har nu gjort detta flera nätter.
Svar
1
· Visningar
734
Senast: moiran
·
L
IT & mobiler Hej, jag har ett problem, det är så att jag har köpt en billig video kamera för ett par år sedan men det är inte föräns nu som jag känt...
Svar
5
· Visningar
1 234
Senast: Liinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka