Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Min data har börjat leva sitt egna lilla liv. Kan ha datan på i ca 10 min innan den börjar stänga av sig. Då när man startar den börjar...
IT & mobiler
Skulle vilja veta erfarenheter av bärbara datorer av märket Acer,har sett en hel del prisvärda exemplar men vill nu veta hur de fungerar...
IT & mobiler
Vad är det som folk pratar om egentligen? När jag satt på Facebook här gick en bekant förbi och sa nåt i stil med "du vet att de lagrar...
IT & mobiler
Sitter och filar lite på ett skolarbete som ska vara färdigt på måndag. Det handlar om medeltiden, och jag skulle vilja ha lite passande...
IT & mobiler
genom fönstret:devil:
Sonen tog tillbaka sin värstingdator,då han nu ska flytta hemifrån..Och vad fick jag? Skiten som blev över! Så nu...
IT & mobiler
Hej, jag har ett problem, det är så att jag har köpt en billig video kamera för ett par år sedan men det är inte föräns nu som jag känt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.