Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

G
IT & mobiler Okej, jag har lite allvarliga problem här. Det är så att jag har laddat ner en del till en tv-serie som jag hade tänkt att kolla på...
Svar
4
· Visningar
797
Senast: Myssan
·
IT & mobiler Skulle vilja veta erfarenheter av bärbara datorer av märket Acer,har sett en hel del prisvärda exemplar men vill nu veta hur de fungerar...
Svar
7
· Visningar
1 156
Senast: Kratus
·
I
IT & mobiler ... på min Macbook? Jag håller på att bli knäpp på den. Jag vill inte använda den. Den har dykt upp utan att jag bett om det - macen var...
Svar
9
· Visningar
3 082
Senast: Tassetass
·
N
IT & mobiler Vill ha en gratis brandvägg, var hittar man det? Vad har ni för några? Är dom bra? Ja, jag kan söka på google men vill gärna veta vad...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Ja, som rubriken säger... Finns det nåt bra program i vilket man kan göra en hemsida utan att behöva vara HTML-expert? Något som funkar...
Svar
7
· Visningar
1 176
·
IT & mobiler kan man byta bukenamn?:confused:
Svar
1
· Visningar
786
Senast: nidron
·
IT & mobiler Är det bara för mig det krånglar eller?:confused:
Svar
4
· Visningar
905
Senast: gullebarn
·
L
IT & mobiler Mitt första inlägg på "datorer", hoppas att jag kan få lite hjälp :confused: Fick några filer kallade pics05 av en kontakt på msn och...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: juliaandersson
·
L
IT & mobiler Jag skulle gärna vilja ha en detaljerad beskrivning hur man gör när man vill ladda upp en bild i ett forum? :confused:
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Liinisen
·
IT & mobiler Är det kilobyte, megabyte eller terabyte?
Svar
5
· Visningar
18 806
·
IT & mobiler Har länge vägrat facebook eftersom jag anser mig varken ha tid eller vilja lägga tid på mer datasittande. Facebook verkar ju bli ett...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 935
Senast: aiquen
·
C
IT & mobiler Ngn som har nåra bra tips på dataspel ? :)
Svar
12
· Visningar
1 725
·
IT & mobiler Ja,här en mupp.. Men vi ska fixa en stationär dator till,mest för skrivarbete,internet kommer endast att vara uppkopplat ca 10-15...
Svar
0
· Visningar
1 264
Senast: movi
·
T
IT & mobiler Vilket är i eran ögon det bästa programmet att göra hemsidor i? Jag är ganska grön inom området och har endast pillat lite i frontpage...
Svar
13
· Visningar
1 443
Senast: Theci
·
IT & mobiler Vissa hemsidor har ju så man kan få mail när dom uppdaterat sidan. Men jag funderar på om man kan göra nån inställning eller nåt så jag...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: Pellur
·
M
IT & mobiler hur tar man bort eller lägger in bilder som syns när man går in på sin profil?? inte profilbild eller avatar utan egna bilder som syns...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: makejo
·
S
IT & mobiler Nu börjar ja bli trött på att trycka på uppdatera knappen hela tiden så fort ja byter sida på buke, hur får jag det att göras automatiskt??
Svar
6
· Visningar
968
Senast: silverblom
·
M
IT & mobiler Ville ladda upp en film pa youtube att sätta i bloggen men den var för stor. Fattar inte hur det kan stämma? Vissa sätter ju in...
Svar
7
· Visningar
973
·
G
IT & mobiler Har två gånger nu fått upp ett varningsmeddelande om att windows virtuella minne är för lågt, och nån längre mening innehållande ungefär...
Svar
9
· Visningar
847
Senast: moiran
·
IT & mobiler Har lyckats få ngt konstigt virus på MSN. Är det någon mer som har fått det? Det är en fil som sänds så fort man öppnar MSN och skickas...
Svar
1
· Visningar
872
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka