Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Eftersom jag fick ett så snabbt svar på min förra fråga slänger jag in fråga nummer 2: Jag har ominstallerat mitt operativsystem...
Svar
1
· Visningar
2 735
Senast: Sharpless
·
S
IT & mobiler Efter att ha läst mycket bra om gratis virusprogram och AVG antivirus bestämde jag mig för att testa och installera på min gamla dator...
Svar
8
· Visningar
954
·
IT & mobiler Jag vet att man kan se filmer i sin iPod - men är det något som funkar i Sverige också? I så fall: hurdå???? Var laddar man ner filmerna...
Svar
8
· Visningar
1 017
Senast: Mimsan
·
IT & mobiler Jag råkade ange fel servernamn när jag skulle konfigurera outlook och måste ändra detta. Hur gör jag det?
Svar
2
· Visningar
720
Senast: fejko
·
S
IT & mobiler Jag blir snart galen. Sen jag började ta kort med digitalkamera har jag haft bilderna i datorn, och det har alltid gått bra. Inte en...
2
Svar
20
· Visningar
2 559
Senast: Carolus
·
R
IT & mobiler Har en liten fråga som jag klurat på ett tag. Har inte sett att det går att radera bilder i galleriet här på buke? Jag har en del...
Svar
5
· Visningar
891
Senast: Kaki
·
IT & mobiler Man kan ju lägga upp bilder på bukefalos, vilket jag har gjort... Men hur 17 får man bort dom? Hittar ingen knapp att trycka på och jag...
Svar
1
· Visningar
795
Senast: ullo
·
IT & mobiler När jag ska ladda ned något via BitComet så får jag bara se t.ex filmen men kan inte ladda ner. Kan man ladda ner via någon annan...
Svar
3
· Visningar
1 255
·
IT & mobiler Ska skaffa en hemsida, ngn som vet ett bra webhotell? Hade tänkt s*rftown. Men har ett annat problem, namnet till hemsidan... Den ska...
Svar
5
· Visningar
1 052
Senast: Pellur
·
L
IT & mobiler Det måste väl finnas något enkelt sätt att göra någon typ av mall, när man flera gånger skickar ett mail med (nästan) samma innehåll...
Svar
3
· Visningar
1 467
Senast: raggis
·
K
IT & mobiler Jag behöver ett program för att konvertera RGB-färgerna till CYMK-färger där man sedan kan spara filerna som .jpg. Photoshop elements...
Svar
16
· Visningar
1 897
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Läs artikeln om hur du skriver över rättigheterna till dina egna bilder till det amerikanska företaget bakom Facebook. Facebook äger dig
2
Svar
25
· Visningar
2 616
Senast: Msp
·
IT & mobiler Min släkting som är 60+ vill ha en blogg. Hon är lite otålig, vilket gör att bloggen måste vara enklast tänkbara. Hon har en hemsida...
Svar
4
· Visningar
1 881
Senast: Msp
·
IT & mobiler Helt plötsligt när jag besöker vissa sidor, tex. google och bloggar så har texten blivit så stor. Hur får jag det normalt igen...
Svar
2
· Visningar
2 147
Senast: Saybia
·
K
IT & mobiler Kan någon förklara vd jag har gjort fel??? Jag har fixat en hemsida (i fronpage) och lagt upp den på internet (använt one.com) och...
Svar
10
· Visningar
1 288
Senast: kotten
·
IT & mobiler Hur gör jag nu? har lyckats städa bort både manual och serienumer, så nu kan jag inte lägga in mina spel igen :(
Svar
4
· Visningar
11 678
Senast: _Elly_
·
IT & mobiler Ska den verkligen gå igång så fort man slår på datorn, är det normalt eller något som är fel och bör fixas?
Svar
4
· Visningar
1 319
Senast: Riley
·
IT & mobiler Läser grundkurs i statistik just nu och lånade idag en cd-skiva från biblioteket med Spss-programmet. Men när jag försöker installera...
Svar
5
· Visningar
1 005
Senast: Messy
·
S
IT & mobiler Ska göra en lite fin skylt på datorn med hjälp av words, och kom då på att jag nån gång lyckades lägga in några snygga ramar. Frågan är...
Svar
3
· Visningar
3 347
Senast: ssannna
·
IT & mobiler Hej, Jag har en dator med Windows XP där jag även använder Outlook till mail. Nu har jag ytterligare en dator med Windows Vista. Jag...
Svar
1
· Visningar
2 581
Senast: Baka_kun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka