Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag har en bildfil på datorn som inte går att ta bort. Jag har startat om datorn flera gånger och det vill sig fortfarande inte. Om jag...
IT & mobiler
Nu blir jag snart tokig!
Har precis flyttat och försöker koppla upp gamla Compaqen med D-Link Airplus trådlöst kort (DWL-650+) till den...
IT & mobiler
Jag råkade trycka på nåt i nedre vänstra hörnet av tangentbordet, och allt på min skärm blev plötsligt mycket större. Hjälp, hur får man...
IT & mobiler
Någon som kan hjälpa mig med det? Har laddat hem det, men fattar typ ingenting av det (känns som man inte kan göra nånting i programmet...
IT & mobiler
Jag har kunnat plocka ut bilder ur en film, förut. Men det funkar inte längre. Vet att det va nånting man skulle installera eller bocka...
Foder & Strö Se om du kan få tag på rapspellets. Överlägset torv som jag tycker blir klafsigt och halt bara och trevligare stallmiljö och bättre för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.