Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
IT & mobiler Jag har en bildfil på datorn som inte går att ta bort. Jag har startat om datorn flera gånger och det vill sig fortfarande inte. Om jag...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Fick följande mail; "Dear PayPal Member, Our comprehensive fraud-prevention program is one of the key reasons PayPal is a safe way to...
Svar
7
· Visningar
1 160
Senast: Melynda
·
IT & mobiler Om en person skulle hacka sig in i min dator och få tillgång till allting på min hårddisk, skulle den personen då också kunna komma åt...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: aiquen
·
H
IT & mobiler Har på sistonde blitt lite besatt av SIMS deluxe edition (DATASPELET) så jag undrar om någon har "penga fusket" alltså knapparna man...
Svar
5
· Visningar
942
·
IT & mobiler Nu blir jag snart tokig! Har precis flyttat och försöker koppla upp gamla Compaqen med D-Link Airplus trådlöst kort (DWL-650+) till den...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: Stalker
·
IT & mobiler jag gick in på en sida och laddade ner kinesiska till min dator av misstag! hur får jag bort det? var tligger det någonstans?
Svar
1
· Visningar
711
G
IT & mobiler Jag råkade trycka på nåt i nedre vänstra hörnet av tangentbordet, och allt på min skärm blev plötsligt mycket större. Hjälp, hur får man...
Svar
6
· Visningar
1 000
L
IT & mobiler Någon som kan hjälpa mig med det? Har laddat hem det, men fattar typ ingenting av det (känns som man inte kan göra nånting i programmet...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Lawendel
·
IT & mobiler Jag hade tänkt bränna ner en film på dvd-skiva. Filmens format är xvid. Finns det några enkla och bra program att ladda ner, eller ska...
Svar
5
· Visningar
971
·
IT & mobiler När jag ska öppna en fil så kommer denna texten upp. "Denna filen har inte något program associerat för att kunna utföra åtgärden...
Svar
18
· Visningar
1 739
Senast: Nafayette
·
M
IT & mobiler Jag vill göra en mp3 skiva i media player, så man kan få plats med fler låtar och så, men hur gör man ? :crazy:
Svar
1
· Visningar
1 575
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Riktigt snabb hjälp tack. Jag kan inte skriva åäö på msn. Som ni ser kan jag det här, men där fungerar det inte. Vad är felet? :confused:
Svar
17
· Visningar
6 423
Senast: goamarie
·
IT & mobiler jag håller på ska formatera om datan. men den vägrara att starta på cd'n och den måste ju de om det skall gå å formatera om. så hur...
Svar
1
· Visningar
708
·
IT & mobiler Är det ens möjligt? Har skrivit mitt cv i word, och vill ha det som pdf. How to do it? Jag har ju acrobat reader och andra...
Svar
5
· Visningar
1 961
Senast: Melynda
·
C
IT & mobiler Jag har kunnat plocka ut bilder ur en film, förut. Men det funkar inte längre. Vet att det va nånting man skulle installera eller bocka...
Svar
6
· Visningar
951
Senast: Cronis
·
N
IT & mobiler hur fick man datorn att byta IP adress? Jag minns inte hur det var man fick datorn att nollställa sig och söka ett nytt hos den...
Svar
14
· Visningar
12 272
·
IT & mobiler Försöker kolla videoklipp från Idol på tv4s hemsida... Men det funkar inte. Funkar nere på mammas dator gör det men inte här. Inte...
Svar
1
· Visningar
1 455
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Ni vet adressfältet överst på en internetsida? Där finns det ju en pil, och om man trycker på den kommer de senaste länkarna fram. Går...
Svar
10
· Visningar
1 293
Senast: Guldaskig
·
IT & mobiler Har fått lite pengar av min pappa :love: för att köpa en ny dator, och den här gången ska det bli en laptop. Är helt okunnig på...
Svar
6
· Visningar
5 382
·
M
IT & mobiler Jag behöver verkligen hjälp, innan jag kraschat hela datorn :D Ni vet när man söker på eniro och så, då kan man ju aktivera någonting...
Svar
7
· Visningar
939
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Gamla hösilagebollar