Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag sitter och klurar på en uppgift, men förstår inte vad som är fel, kanske finns det någon annan som vet? Jag har ett metodanrop...
Svar
6
· Visningar
1 145
Senast: Betazoid
·
IT & mobiler Var kan jag ladda upp musik (alltså låtar jag själv spelat in) på nätet, så att andra kan lyssna/jag kan länka?
Svar
3
· Visningar
986
Senast: Fossing
·
IT & mobiler Dagens stora frustruationstråd. Kan inte alla browsertillverkare bara fixa så att deras browsrar stödjer de specifikationer och...
Svar
17
· Visningar
1 447
Senast: Elftor
·
G
IT & mobiler Har alla bärbara datorer en infrarödgrejsemoj?? Vart sitter den och hur sätter man på den?:confused:
Svar
4
· Visningar
805
Senast: moiran
·
T
IT & mobiler Som rubriken lyder, vad är Webeye för nåt program? Någon som vet?? :confused::confused:
Svar
4
· Visningar
991
Senast: Stalker
·
IT & mobiler *ångest* Jag har tokviktig info liggandes på en diskett, infon låg på en gammal Powerbook(lever, men är skruttig och inte använd...
Svar
13
· Visningar
1 302
IT & mobiler Jag hade tänkt installera även Linux (Ubunto) på min dator, men har helt glömt bort hur man bootar mot cd-skivan så jag kan installera...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Nafayette
·
T
IT & mobiler Hur skutton skall jag kunna rengöra min skärm? Har en bärbar dator med "mjuk" skärm, inte som gammla tv aparater med glas. Hur skall...
Svar
5
· Visningar
3 368
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Har ju bredband via Telia, fick i tisdags en "lapp" på datorn att jag skulle uppdatera virusprogrammet. Gjorde som det stod och skulle...
Svar
18
· Visningar
1 325
Senast: Sazalamel
·
IT & mobiler Jag har några bilder jag vill göra länkar utav, så att trycker jag på bilden så kommer man till länken. Nu minns jag inte koden och har...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: astronaut
·
H
Svar
4
· Visningar
869
Senast: BlackRose
·
Svar
9
· Visningar
3 640
Senast: movi
·
T
IT & mobiler Vad är det för skillnad på en laser skrivare och en bläck skrivare? Skall köpa en skrivare som kan scanna och skriva ut fotton. Vad...
Svar
8
· Visningar
1 393
Senast: aiquen
·
IT & mobiler En snabb & förhoppningsvis enkel fråga. Jag har en Acer TravelMate 244LM som har STORA problem med kylningen. Min fråga: Kan man...
Svar
15
· Visningar
8 699
Senast: verrdogan
·
IT & mobiler Oskärpa, mörkt och allmänt bläh. :( :crazy: Vad är tricket? jag har bara iso upp till 1200 på min kamera, och objektivet (Sigma AF...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Cheeserica
·
D
IT & mobiler Jag vet inte hur man gör så att all text på datorn blir liten igen! Var emot nån knapp och nu är allt bara stort och jobbigt! Vet att...
Svar
7
· Visningar
877
Senast: asaria
·
IT & mobiler Jag har nyss formaterat om min dator. Och nu funkar inte ljudet. När jag går in på Egenskaper för ljud & ljudenheter så står det "Ingen...
Svar
5
· Visningar
1 412
Senast: aleksis
·
IT & mobiler Provade FileZilla för att ladda upp hemsidan, men det går inte. "Permission denied" och "kritiskt fel" står det bara. Vad gör jag för...
Svar
18
· Visningar
1 641
Senast: AnnaKarinA
·
M
IT & mobiler vad har ni för program när ni redigerar bilder? heter alla photoshop eller finns det olika? köper ni dom eller laddar ner? vad kostar...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag köpte en ny dator i augusti, en lap top från fujitsu siemens. Den har Windows Vista, som jag inte rikitigt lärt mig hantera. Nu...
Svar
2
· Visningar
1 200
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka