Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

N
IT & mobiler Hehe, ja, håller ju på och bygger om mitt internet-stall (även kallat medlemsstall) och hittade nyss en ny knäpp idé om hur det kommer...
Svar
1
· Visningar
877
Senast: Nattis Nevacey
·
IT & mobiler Nu har datorn börjat hänga sig då barnen spelar vissa spel. Det har den aldrig gjort innan. Inte med dom spelen. Nu har den plötsligt...
2
Svar
22
· Visningar
2 597
Senast: Sharpless
·
E
IT & mobiler Sitter och försöker "omkoda" ett filmklipp på 7 minuter, från avi (videokamera) till mpg i programmet TMPGEnc. Brukar gå som smort men...
Svar
4
· Visningar
824
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Spelar rotationshastigheten någon roll? Kan man lyssna på musik direkt från en inkopplad extern hårddisk? Funkar det strömmässigt att...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Jonaz
·
IT & mobiler I och med att det regnar, så dör adsl:et :eek: Leverantören menar på att problemet är att det blir fukt i stationen, men det tycker...
Svar
15
· Visningar
2 070
·
T
IT & mobiler Finns det? Det finns väl trådlös överföring av bild och ljud från tv till tv? Man jag vill ha från dator till tv. Det är väldigt...
Svar
2
· Visningar
2 013
Senast: Basilika
·
S
IT & mobiler som skulle kunna hjälpa mig med en graf???
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Stalker
·
A
IT & mobiler Jag börjar att bli arg på att leta efter en tråd med det! Så nu skapar jag en ny! Jag undrar om man kan ladda ner Ph gratis någonstans...
Svar
1
· Visningar
747
·
IT & mobiler Som rubriken lyder:) Blir bländad av min dator så de skär i ögonen på mej. Hur sänker jag den?
Svar
10
· Visningar
17 196
Senast: malumbub
·
S
IT & mobiler Nu när jag satte på den, så kan jag inte logga in på msn, inte kolla hotmail, & inte logga in på facebook.. :crazy: Alla andra sidor...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: _smirnofff_
·
IT & mobiler Har börjat spela ett minst sagt beroende framkallande spel men har fastnat vid en bana och kommer inte längre...
Svar
5
· Visningar
1 062
IT & mobiler Snart ryker telefonjäveln i väggen :mad: Jag är tekniskt lagd men det här övergår mitt förstånd. Jag har installerat programmet som...
2
Svar
27
· Visningar
2 434
Senast: Enya
·
IT & mobiler jag tänkte bara höra om någon vet vad som gäller om man vill lägga upp en bild som någon annan tgit på sin hemsida? det är nämligen...
2
Svar
27
· Visningar
2 538
Senast: Madick
·
IT & mobiler Hur gör man här på buke för att uppdatera sin användarprofil, kanske lägga in ett kort osv??
Svar
1
· Visningar
750
Senast: ullo
·
IT & mobiler Är trött på mitt användarnnamn och skulle vilja byta men behålla mina inlägg etc , dvs vara samma person, går det eller är det bara att...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Finns det någon vänlig själ som på ett enkelt sätt kan förklara hur man tar bilder på djur i rörelse med denna kamera? Vill också veta...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: pumah
·
P
IT & mobiler Hjälp! På något sätt lyckades några av mapparna i Outlook Express (OE nedan) försvinna, jag hittade dem senare i papperskorgen, men...
Svar
2
· Visningar
1 009
Senast: Pikina
·
IT & mobiler För drygt en vecka sedan skaffade jag gmail och de första dagarna var det annonser för olika saker men nu är det bara hästrelaterade...
Svar
10
· Visningar
1 562
Senast: ullo
·
IT & mobiler Någon som har den skrivaren? Jag köpte mig den skrivaren i dag. Står att den kopierar och scannar med. Jag har installerat dne på...
Svar
0
· Visningar
1 160
Senast: Enya
·
C
IT & mobiler Varför går det inte att avinstallera Norton internet sec. från min dator? Kommer bara upp felmeddelande om att avinst. misslyckades...
Svar
4
· Visningar
1 194
Senast: Contessa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka