Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Vad finns det för restauranger i södra Skåne som har öppet på nyårsafton? Vi vill bara äta, inte sova över eller ha något gemensamt...
Svar
0
· Visningar
360
Senast: warg
·
IT & mobiler Jag vill köpa en wake-up light till min sambo i julklapp och tänkte att jag kunde börja spana efter bra priser redan nu. Undrar om det...
Svar
12
· Visningar
1 028
Samhälle Jag blir något irriterad när folk inte kan skilja på väder och klimat. De säger att eftersom vi har tjugo minusgrader så har vi ingen...
Svar
4
· Visningar
580
Senast: Tranan
·
Svar
1 904
· Visningar
94 529
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer En av de schimpanser som är skjutna på Furuvik är Santino. Han är inte bekräftat död, men ligger stilla. Jag vill bara berätta det för...
2
Svar
23
· Visningar
2 431
Senast: Gunnar
·
Samhälle Kära buke, jag är förvirrad. Det pratas politiskt om bränslepriser, högern skulle sänka priset med x kr och det sänktes bara med några...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
4 960
Senast: Huggorm
·
Mat Jag har köpt en färdig pepparkakshusbyggsats men skulle vilja göra lite egen design innan jag sätter ihop delarna. Kan man skära i kalla...
Svar
12
· Visningar
649
Senast: Voeux
·
Kropp & Själ Jag har för fem veckor sedan börjat jobba heldagar som administratör, alltså mycket stillasittande framför datorn. Insett redan nu att...
2
Svar
36
· Visningar
1 843
Senast: monster1
·
Mat Ska potatisen vara skivad eller Juliened? och hur mycket ansjovis och/eller ansjovis spad anvander ni till en stor form? (Jag vet inte...
2
Svar
35
· Visningar
2 406
Kropp & Själ Ursäkta i förväg för något vulgär tråd detta men reagerat på en sak och tänkte höra med er här inne vad ni tänker. För mig är det ingen...
9 10 11
Svar
206
· Visningar
24 246
Senast: sorbifolia
·
  • Låst
Tjatter Lyssnar på min jul-Spotify. Katten är trött efter Norrlands-äventyr.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
74 081
Senast: manda
·
IT & mobiler Jag behöver hjälp med min Iphone 8. Ingen hör mig när jag ringer, och inget ljud går in när jag använder appen Duolingo eller Whats up...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: Stinaelin
·
Skola & Jobb Är det okej för en arbetsgivare att säga upp en tillsvidareanställning och istället erbjuda timanställning under pågående...
Svar
5
· Visningar
1 066
Mat Jag bakar mycket bröd nu, i princip allt bröd vi äter. Då bakar jag helst på normalsaltat smör. Nu kostade smöret nästan 70 kronor för...
2
Svar
34
· Visningar
5 023
Senast: tanten
·
Tjatter Vilka är era bästa julfilmer/ julserier? Har ni tips på några som man kan han missat som inte hör till ”klassikerna”?
2
Svar
29
· Visningar
1 683
Senast: cambodia
·
Samhälle De flesta har väl fått ett meddelande på Messenger med den frågan. Dvs nån bekant på fb har blivit hackad och denna förfrågan skickas ut...
2
Svar
23
· Visningar
3 812
Senast: Rosett
·
Mat Jag har hyfsat klart for mig vad jag tankt ha pa julbordet nu har jag lovat att "Visa hur vi gor i Sverige" till Svensk-attlingar som...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 095
Mat Det har vi fått ett helt gäng nu. Men mer än att äta dem som de är, ha de på mackan och i tonfiskröra.... Så vad gör man med dem? Kom...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 081
Senast: Lingon
·
Hemmet Jag letar bostad och ska titta på en lägenhet i en HSB-förening, men har ingen erfarenhet av sådana föreningar. Jag har förstått att man...
Svar
17
· Visningar
2 225
Senast: vilse
·
  • Låst
Tjatter Gamla full! Stör mig på att ena hissen på jobbet varit trasig idag.
100 101 102
Svar
2 023
· Visningar
115 357

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp