Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Nu sitter jag här och vet varken ut eller in. Jag är för närvarande arbetslös sedan en jobbskada några veckor tillbaka (bröt lite...
Svar
3
· Visningar
1 361
Senast: Cydonia
·
Skola & Jobb Hur funkar sånt lagligt? Sökte nämligen en tjänst där de efterlyste killar men jag sökte ändå. Ringde för att höra hur processen gick... 2
Svar
26
· Visningar
5 660
Skola & Jobb Om jag har en månads uppsägningstid och säger upp mig en vecka innan min semester börjar, kan de tvinga mig att jobba under semestern då...
Svar
3
· Visningar
2 347
Senast: No1
·
Skola & Jobb Nu tänker jag ge mig själv en klapp på axeln, för min utbildning är klar! För drygt två år sen sökte jag en KY-utbildning till... 2
Svar
20
· Visningar
2 996
Senast: Ninnurur
·
Skola & Jobb Är det någon som har koll på vad som gäller när man inte har skrivit ett kontrakt för ett jobb? Det är såhär att jag har haft...
Svar
7
· Visningar
1 425
Senast: No1
·
Skola & Jobb Jag har nyligen börjat på ett nytt jobb, alla är jätte trevliga och än så länge trivs jag bra. Men det är en kille som stinker svett... 2
Svar
22
· Visningar
5 768
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag ska slå ihjäl några timmar i huvudstaden på fredag och tänkte passa på att utnyttja dem för att plugga lite till vårens sista tenta... 2
Svar
23
· Visningar
11 653
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Någon som har tips på vad man kan ha för text på studentflaket? :D Går omvårdnad men behöver inte ha något med det att göra.
Svar
4
· Visningar
5 499
Senast: ellipsis
·
Skola & Jobb Jag har funderingar på att kanske byta jobb. Idag var jag på arbetsintervju och chefen sa direkt att han ville anställa mig. Jag har... 2
Svar
24
· Visningar
3 278
Senast: StandByMe
·
Skola & Jobb Jag arbetar med utåtagerande personer och har fått mina glasögon sönderslagna. Jag har själv en försäkring på mina glasögon men...
Svar
17
· Visningar
19 279
Senast: Anna
·
Skola & Jobb Kan någon hjälpa mig och att avgöra om jag borde bli lärare eller inte? Jag vill ha möjlighet att ta egna initiativ och en av mina... 2 3
Svar
53
· Visningar
7 976
Skola & Jobb Med tanke på min tidigare tråd i ämnet så är det glädjande att se att det är fler som ser det rimliga i att validera kunskap istället...
Svar
4
· Visningar
1 084
Senast: Litenvit
·
Skola & Jobb Har precis börjat på nytt jobb och fick nyligen min första lönespec. På mitt tidigare jobb fick jag min semesterersättning direkt på...
Svar
8
· Visningar
2 200
Senast: cherie
·
Skola & Jobb Sitter här och funderar över mitt liv (hej-20-års-kris :d) och funderar på första gången på ganska länge om inte veterinär ändå kunde...
Svar
14
· Visningar
13 480
Senast: Icefire
·
Skola & Jobb Hur länge har ni läst? Vad tycker ni om utbildningen? Något ämne ni finner extra intressant? Funderar på om det kunde vara...
Svar
0
· Visningar
616
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Jag sitter i en knepig situation just nu som jag skulle behöver er input på, ett minst sagt angenämt problem men ändock problematiskt...
Svar
8
· Visningar
1 639
Skola & Jobb Hej! Tänkte höra om någon vet vart man kan hitta fler av den här typen av frågor: - Om du var ett djur på ett zoo, vilken skulle...
Svar
2
· Visningar
2 069
Senast: Araminta
·
Skola & Jobb Jag började mitt nuvarande jobb med några timmar i veckan efter en lång sjukskrivning (januari 2011). Då hade jag arbetstränat där i ett...
Svar
6
· Visningar
1 896
Skola & Jobb Om ett par timmar ska jag på mitt livs första arbetsintervju, jag är galet nervös! :nailbiting: Alla jobb jag haft tidigare har jag fått...
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: Lejonelle
·
Skola & Jobb Jag behöver lite tips på hur man räknar ut detta! Jag förstår mig inte alls på pythagoras sats? :o Det är en rätvinklig triangel. Jag...
Svar
7
· Visningar
1 725

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka