Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Emma Green målade sina naglar, men om grabbarna i tre kronor gör det kommer det inte att synas. Hur trycker ni att vårt OS-lag i...
Svar
13
· Visningar
2 537
Senast: golit
·
Tjatter Jag är intresserad av lukter:p Detta är ingen direkt seriös tråd, men jag undrar ändå. Alla människor luktar något, deras hem... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 952
Senast: MM
·
Tjatter Dela med er av era bästa sockerkaksrecept. Jag gjorde en häromdan och blev så besviken så nu vill jag ha en riktigt god :)
Svar
8
· Visningar
3 801
Senast: Trani
·
Tjatter Vad föredrar ni? Varför/varför inte, gillar ni borta mer än hemma eller tvärtom? Har det betydelse vem ni är som person, vem ni ska... 2
Svar
28
· Visningar
2 758
Senast: nejlica
·
Tjatter Nu när årets julkalender kört igång blev jag påmind om ett datorspel med Barna Hedenhös som vi spelade mycket när vi var små, var...
Svar
1
· Visningar
1 473
Senast: Riley
·
Tjatter Bara som en rolig grej: Funderade häromdagen på att när en annan var liten o lekte med dockor så pratade man "fint", dvs stockholmska...
Svar
8
· Visningar
1 879
Senast: Raderad medlem 6459
·
Tjatter Sitter här på jobbet, med en väldigt tyst traumasökare i min ficka, hyfsat patientlös och tystnad råder när patienterna sover( så här...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: LindgrenV
·
Tjatter Ja - fram med era bästa tips på julmusik! :D Jag har ännu inte hunnit ledsna utan tänkte satsa på att gå all in redan från början ;)... 2
Svar
26
· Visningar
2 680
Senast: cikoria
·
Tjatter Har säkert funnits en sådan här tråd, men hittade faktiskt ingen när jag sökte så startar en ny:D Så lägg in olika roliga videor! Har... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
15 718
Senast: dramatik
·
Tjatter Ja just det.... vad önskar DU av tomten i år. Nu tänker jag inte på saker som "fred på jorden" och liknade utan på mer privata saker och... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 314
Senast: Oldie
·
Tjatter Såg en snutt av Skavlan och där sa Jim Carter att han fick skriva autografer i Stockholm. Jag blir ställd. Jag begriper inte...
Svar
15
· Visningar
2 012
Senast: martha
·
Tjatter Imorgon ska jag till systemet och fixa något gott till kvällen! ska bli partey! någon som har tips på vad man kan drinka med ? :P
Svar
12
· Visningar
1 122
Senast: _FiA_
·
Tjatter Ni som är på Tradera har ni uppmärksammat julklappsrouletten? Första hemliga paketet innehöll ett diamanthalsband som var värt 30...
Svar
2
· Visningar
1 029
Senast: Lillagoajag
·
Tjatter Inspirerad av ordhatartråden kände jag mig tvungen att starta en mer positiv tråd - vilka ord tycker ni är fantastiskt fina, roliga... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 516
Senast: Raderad medlem 6459
·
  • Låst
Tjatter På allmän begäran så kör vi en omgång i år också! :D Reglerna: 1. Anmälan sker via PM till Big Santa (Nixehen), mer om anmälan... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 394
Senast: ullo
·
Tjatter Hej, jag är ett fan av Birdy. Tänkte kolla om det finns fler som lyssnar på henne här? Älskar hennes cover på Skinny Love och hennes nya...
Svar
8
· Visningar
1 203
Senast: johannas
·
Tjatter Spin-off på Snela Tåmmten... Har ni lyckats sådär kanonbra med några julklappsinköp i år (som ni vågar skriva om här ;))? Jag...
Svar
18
· Visningar
1 490
Senast: dobbis
·
Tjatter Har du varit på någon möhippa som haft denna lek? Den går alltså ut på att ge bruden något som har en gemensam historia för er, bruden...
Svar
6
· Visningar
4 201
Tjatter Kommer ni ihåg den vomeringsframkallande tråden där vi hittat den hemska ordlistan från familjeliv? Den där penis kallades för myspinne... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 117
Senast: mandalaki
·
Svar
2 009
· Visningar
104 872
Senast: Got2Be
·