Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mary J Blige "A Mary Christmas" är ny för i år tror jag. Riktigt skön! Annars gillar jag bäst dom gamla klassikerna med Bing Crosby, Sinatra, Nat King Cole, Rosemary Clooney osv. Fast bäst av alla är nog Silent Night i den gamla sköna versionen med Mahalia Jackson!
Finns många samlingsalbum på spotify med dom gamla klassikerna. Sök på christmas så får du upp massor att välja på!
Oh No! It's Christmas vol 1 (svenska "indie"-artister gör jullåtar)
Alternative Rock Christmas (bland annat sinead o'connor, jimmy eatworld, the specials)
Christmas with Frank (Frank Sinatra)
Midwinter Graces (Tori Amos)
Det är inte snön som faller/Anders F Rönnblom
Fariytale of New york/Pogues
Do they know it's Christmas/Band Aid
Merry X-mas (war is over)/John & Yoko Lennon, Plastic Ono Band
Och, jullåtarnas jullåt:
O Helga natt med Jussi Björling (enda tänkbara version)
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästhantering
Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
Juridik & Ekonomi Har definitivt inte råd med det jag vill men behöver ingen budget för att veta det.
Att skiva kassabok är något som är med sedan jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.