Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag antar också att du inte är så glad över det nya beslutet att hingstar i fortsättningen inte kommer behöva godkännas för att få lov att användas i allmän avel
Jag tycker inte att jag är överdrivet negativ. Jag kan inte se vad han kan tillföra som inte någon annan kan tillföra.för att du är så överdrivet negativ och t.o.m. kallar honom för halvkass hingst som inte har nåt att tillföra.
Jag dumförklarar ingen. Läser du in det i mina inlägg får det stå för dig.Man kan vara negativt inställd till något utan att dumförklara alla andra med annan åsikt.
Det tycker jag är otroligt märkligt. Jag kan inte se vad någon av de avelsvärderade hingstarna har som inte de godkända ha.Dessutom kan man välja en enbart avelsvärderad hingst UTAN att det handlar om färgavel.
Klistra inte på mig etiketter och åsikter, tack.Jag har en känsla av att om det fanns en godkänd skäckhingst och någon hade mage att välja just honom till sitt sto så skulle du ändå kalla det för oseriös färgavel!
Jag tycker inte att mina personliga åsikter om sådant har med sakfrågan att göra. Istället för att analysera mig kanske du kan återgå till tråden.Jag antar också att du inte är så glad över det nya beslutet att hingstar i fortsättningen inte kommer behöva godkännas för att få lov att användas i allmän avel?