Yorkblandning??

T

TheOne

Vilka raser är en Yorkblandning.... såg en annons om valpar tillsalu som var yorkblandning... yorkshireterrier och ... ??
 
Sv: Yorkblandning??

Jo, det förstår jag med att jag kan :) tyckte bara det var en lustig annons, blandning säger ju inte så mkt...
Det visade sig att mamman är yorkshire,pudel, lhasapso och
pappan är yorkshire, papillon
Hur stora tror ni dom små liven blir?? Rätt mycket små raser i dom, men hur stor är en lhasapso?
 
Sv: Yorkblandning??

De flesta av de raser du nämner har problem med knäleder och ögonsjukdommar (PRA).
 

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 157
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 244
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 938
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 405
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp