world fengur

S

snotra

Sitter och kikar på world fengur, hittar en ruta på en av mina hästar där det står "Litur leiðréttur" vad sjutton betyder det? Ingen av mina andra har en sådan nämligen? vad kan det betyda? :bump:

Sv: world fengur

Det har något med korrigering av färg att göra. Exakt vad vet jag inte då jag inte har world fengur själv. Men Litur=>färg och leiðréttur=>rätta, korrigera. Är det något som du kan agera med eller bara en upplysning? Det skulle ju kunna vara som så att färgen på hästen blivit ändrad i databasen efter att hästen först blivit inlagd där.

nu kommer jag kanske med en dum fråga vad är world fengur?

Hej!

Det är bara en upplysning! Vette fåglarna varför färgen blivit ändrad, för det är inget som jag har ordnat iaf. :confused:

World Fengur är en databas där man kan hitta alla registrerade hästar födda from ? Vet att det finns betydligt längre bak på den isländska sidan men vet ej hur det är med svenskfödda.
Superbra iaf när man vill undersöka bedömningar, vad släktingar haft för sig, aktuell blup mm. :)

Måste man ha Visa, Eurocard, Dinersclub eller American Express kort för att vara med? :confused: Jag vill ju va medlem där! :cry:

Adressen är: www.worldfengur.com

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 613
Senast: Claraclara
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 140
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben