World Fengur-krångel...

Milene

Trådstartare
Mitt konto på WF avslutades för nån månad sen. Har idag tagit mig i kragen och tänkt göra ett nytt, men det är stört omöjligt...:mad:
Har gått in på SIF:s hemsida / Avel / WorldFengur / WorldFengur... men sen är det stopp.
Har skrivit in medlemsID och IDnummer men kommer inte vidare ändå.
Och ja, jag har betalat medlemsavg och står med på min klubbs medlemslista, så det borde vara OK.
Vill nån hjälpa mig..?:crazy:

Sv: World Fengur-krångel...

Har ingen aning hur man ska göra, men jag kan ju säga att jag har exakt samma problem:mad:

Jag har också samma problem, har även mejlat sif för ca 2 veckor sedan utan att få svar.. taskig service..

du måste skriva in hela ditt medlemsnr i båda rutorna. endast de sex sista funkar inte. ska börja på SE0000....
hoppas det funkar bättre nu!

Kl..

Men vad sjutton är det för priser för bli medlem? Mitt har också gått ut och nu skulle jag bli medlem igen. Men inte minns jag att jag betalade så mycket förra gången.
Är ju inte klokt att ta ut så mycket :eek:

Jag är med där:

Men när jag försöker logga in står det att jag ska betala.

YES!!! Nu funkar det för mig :banana: :D

Klicka där på "Worldfengur" sen på "SÖK", ta nummret som kommer upp på ditt namn. Sen skriver du in ditt medlemsnummr (som brukar stå på baksidan av klubbtidningen) och skriver in där under. :bump:

Nu fungerar det för mig med. Kollade upp mina två hästar. Den ena stod att han var död :cry:. Han såg i alla fall väldigt levande ut när jag var i hagen för en timme sedan:D

Hur gör man för att ändra uppgifterna på sina hästar? Det fanns ju massor med flikar som man kunde fylla i. På mina stod det inte några ägaruppgifter t ex. fast att jag har skickat in om ägarbyte när jag köpte dem.

Hur gör man för att ändra uppgifterna på sina hästar? Det fanns ju massor med flikar som man kunde fylla i. På mina stod det inte några ägaruppgifter t ex. fast att jag har skickat in om ägarbyte när jag köpte dem.

Undrar också! :idea:

Jag är med där:

Men när jag försöker logga in står det att jag ska betala.

Logga in via SIFs hemsida första gången så ordnar det sig nog. Klicka på Avel och sedan Worldfengur.

Till dem som har problem med att kontakta kansliet: Ring istället om ni inte får svar på mail (kolla telefontiderna). Som sagt upplever jag att de brukar vara mycket hjälpsamma och tillmötesgående.

blää jag kommer inte in, hittar mitt id nummer med sökfunktionen och skriver in hela mitt medlemsnummer som finns på baksidan av min tidning men det fungerar inte utan det står "member id not found"... hur löser man det måntro?

Läs "Gusa"s inlägg ovanför (5:e inlägget), jag kom in tack vare det.
Lycka till!

Liknande trådar

A
Islandshäst Detta är väldigt islandsspecifikt, därför lägger jag tråden här. Enligt SIF:s 9:e protokoll (eller utdrag därur) så har det nu tydligen...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
14 578
Senast: Lenja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar