J

johanna_h

måste bara skriva och berätta för jag är så glad:banana: .äntligen börjar ridningen ge resultat:):bump: det är så att för två år sen så ramla jag av hästen och skadade mig rejält( sprickor i revbenen, fraktur i en ryggkota plus att den blev ihop tryckt och bruten svanskota) så började jag rida igen nu i höstas då rider jag privat för min ridlärare, livrädd ibörjan själv klart hon fick springa brevid när jag trava:) men idag så trava jag aldeless själv:bump: så nu ska jag hyra en av ridskole hästarna under jul och en bit in i januari såska jag rida och ut och köra tillsammans med min sambo och dotter:)

är det någon annan som ska göra något kul under jul:)?
 
Sv: woohooo:)

måste bara skriva och berätta för jag är så glad:banana: .äntligen börjar ridningen ge resultat:):bump: det är så att för två år sen så ramla jag av hästen och skadade mig rejält( sprickor i revbenen, fraktur i en ryggkota plus att den blev ihop tryckt och bruten svanskota) så började jag rida igen nu i höstas då rider jag privat för min ridlärare, livrädd ibörjan själv klart hon fick springa brevid när jag trava:) men idag så trava jag aldeless själv:bump: så nu ska jag hyra en av ridskole hästarna under jul och en bit in i januari såska jag rida och ut och köra tillsammans med min sambo och dotter:)

är det någon annan som ska göra något kul under jul:)?

Åh, vad roligt att höra!!! You go girl!!!:)

/EnWisa
 
Sv: woohooo:)

Va glad jag blir för din skull!!! Har oxå varit med om en olycka för ca 1,5 år sedan, krossad ländrygg med förlamning + andra besvär som efterföljd. Nu kan jag både gå och rida. Förstår din lycka!!!

Kämpa på! :bump:
 
Sv: woohooo:)

Otroligt bra kämpat ! Lycka till i fortsättningen du modiga tjej/kvinna.
:bow:
Det är hårt virke i Dalmasarna
 

Liknande trådar

K
Ridning Jag började rida när jag var 6 år, nu är jag 24. Jag har ridit regelbundet i stort sett hela mitt liv, med undantag för de två senaste...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 795
Senast: emlem
·
M
Hästmänniskan Jag undrar verkligen om det finns någon där ute som kan hjälpa mig med ett stort problem, nämligen min ridrädsla. Jag föll av en...
2
Svar
22
· Visningar
2 341
Senast: midori
·
M
Övr. Barn Hej! Vi har ett problem som säkert inte är ovanligt, men som ändå ställer till en del huvudbry för oss. Vi köpte innan jul en B-ponny...
Svar
15
· Visningar
3 702
Senast: sussiqt
·
M
Dressyr Jag har kommit till en punkt nu där jag måster börja om, från noll. Det har jag kännt ett tag men nu måste jag göra så. Jag har ingen...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: nancy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp