Wintec westernsadel

B

blondi3958

Någon som ar en sådan :confused:
Jag funderar på att införskaffa mig en sådan då jag tycker dom "vanliga" westernsadlarna väger ton :smirk:

Japp jag har en sådan. Den är kanon bra och jag har smyckat ut den mycket silver för att pigga upp den. Har faktiskt fått många kommentarer om att jag har nygg sadel. Anledning till att det blev en sån var för att det var den enda som passade min häst som har en 7 cm hög och smal manke. :crazy:

Tror du den passar ett varmblod med vid bom och bara 135cm lång rygg :confused:
Har 16,5-17" på "vanliga" sadlar.

Vad kostar den i sverige?
Har bara sett vad den kostar utomlands :crazy:

Jag har ingen aning vilka storlekar det finns. Min är semi-quarter bom 16" säte. Den kostade ca 6000 kr.

ockej.Det var inte dyrt alls :bow:
Tur att syntet är någelunda billiga :D
Dom är ju sååååå sköna :bump:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 235
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 353
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 143
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 645
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar