Wilton 1137

Retzina

Trådstartare
Hej!

Är det någon som träffat honom/sett honom live? Intryck? Hur är hans temperament? Funderar på honom till mitt Flemmingh-Shogun** sto. Någon som har hunnit få en avkomma? Är även intresserad av att se bilder/filmer på hingsten och hans avkommor om det är någon som har! Den på hemsidan har jag sett. Tacksam för svar!

Sv: Wilton 1137

Jag träffade Wilton inför mitt beslut att betäcka förra året, och mitt intryck av honom är väldigt positivt! Han har ett trevligt temperament och var nyfiken och social.

Mitt föl e. Wilton föddes natten till igår och är riktigt, riktigt vackert. Han är proportionerlig och fin, och ser väldigt stark och frisk ut. Otroligt fina gångarter!!!

Nu håller jag på att vända upp och ner på hela huset i jakt efter min laddare till kameran. (antagligen ligger den hos en släkting 60 mil härifrån...) Men jag pm:ar ts så kanske vi kan lösa det då jag har massor med bilder i mobilen.

Här är en bild på en Wilton - Florestan

dsc_00481.jpg

Mitt föl e. Wilton föddes natten till igår och är riktigt, riktigt vackert. Han är proportionerlig och fin, och ser väldigt stark och frisk ut. Otroligt fina gångarter!!!

Åååh grattis! hoppas du hittar den, vore kul att se bilder :D

Träffade honom förra året och fick samma intryck som Bacci, social och trevlig hingst med "snälla ögon".

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 960
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 008
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
5 007
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Hej! Jag funderar på att så småningom skaffa hund och funderar såklart över vilken ras som skulle passa mig. Det jag önskar är en...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 245
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka