Willabs maratonsele

S

Svanhild

Undrar om nån här har sådan sele? Är ni nöjda med den o så? Kvalitén hur är den? Blev fundersam om de inte är bra eller konstiga i storleken eftersom det just nu ligger 2 nästan nya på tradera. Är det bara en tillfällighet eller är nåt konstigt med de där selarna?

Sv: Willabs maratonsele

Jag har iof Willabs finselar och är mkt nöjd med dem. Har haft dem i många år nu och de är lika fina och mjuka som de var redan vid inköpet.

Sv: Willabs maratonsele

Jag har en willab maratonsele, den är helt ok, har haft den i 6 år nu och använt till tävling och till vardags.

Liknande trådar

L
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 006
Senast: LiviaFilippa
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 862
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 272
Senast: lizzie
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 231
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka