Whippet hos fotografen!

Ishtar

Trådstartare
Då har mina whippar varit och blivit fotade, här är obehandlade bilder men jag tycker de är rätt fina som de är...
Ville inte lägga i "riktigt fina bilder"-tråden för jag kan inte välja ut 2-3 st och vill inte ta en massa plats där. FIck typ 50 st och nästan alla blev bra!

Studio_both3_web.jpg
Studio_withme1_web.jpg

Studio_both1_web.jpg
Studio_both2_web.jpg

Studio_ligg1_web.jpg

PS. Jag skrev ju om foton i rubriken och i början av tråden... så ingen gick in och blev ledsen för att det var många bilder att ladda.

Sv: Whippet hos fotografen!

åhhh :love:
Verkligen rätt bilder och visa för mig nu jue.......sålt hästen ska ev skaffa en hund till, och Whippet står mkt hägt på listan...väljer mellan det eller en till chihuahua........Tveksam......

(dock få ser det ut som om mina uppfödarplaner på min chi tik gick i kras i går, då hon antagligen fick ett EP anfall, ska prata med min veterinär i dag.....:cry:) Så ev kanske jag satsar på en whippet i stället till lite träning!

btw, underbara bilder än en gång!!:love:

Oh vad kul att fota hund i studio! :D Med lite redigering så lär ju bilderna bli fantastiskt bra.

Gillade framförallt hunden med mindre vita tecken :love:

Oh vad kul att fota hund i studio! :D Med lite redigering så lär ju bilderna bli fantastiskt bra.

(Du får ursäkta om jag inte stämmer in i "Åh vad fantastiska hundar och fantastiska bilder och allt var perfekt"-kören, jag är både vinthundsfantast och fotograf så det krävs mycket för att få "höra" sådant från mig) ;)

(varför det blev två inlägg istället för bara ett tillägg på det jag redan skrivit vet jag inte...)

Jag tyckte väldigt mycket om ljuset i bilderna, och som någon sa..med lite redigering blir dom jättefina! Hemskt hemskt synd att tassen var avkapad på liggbilden bara!

Jag tyckte väldigt mycket om ljuset i bilderna, och som någon sa..med lite redigering blir dom jättefina! Hemskt hemskt synd att tassen var avkapad på liggbilden bara!

Ja det var hemskt synd... bara för att han blev så fin på just den bilden naturligtvis. Ska kolla med fotografen för säkerhets skull, så han inte har beskurit den innan eller så. Fast det har jag iofs svårt att tänka mig.

(Du får ursäkta om jag inte stämmer in i "Åh vad fantastiska hundar och fantastiska bilder och allt var perfekt"-kören, jag är både vinthundsfantast och fotograf så det krävs mycket för att få "höra" sådant från mig) ;)

(varför det blev två inlägg istället för bara ett tillägg på det jag redan skrivit vet jag inte...)

Ja, han är en liten godbit den där. :) Här har du en uppställningsbild. Är oerhört nöjd för jag trodde ingen skulle bli bra, han har aldrig fotat hundar och har ingen aning vilken sekund bilden ska tas, alltså ingen aning om hur en hund ska stå som uppställd. Vi hade lite tur på denna tror jag! Kanske ska räta upp den lite till ser jag nu. Den är fortfarande lite sned.

Studio_stand1_web.jpg

Räta upp den liiite mer och gör bakgrunden helt jämn så blir den uppställningsbilden helt lovely! :D :love:

Räta upp den liiite mer och gör bakgrunden helt jämn så blir den uppställningsbilden helt lovely! :D :love:

Hur menar du med att göra bakgrunden helt jämn? Beskära den på ett annat sätt eller kolla så att det är helt svart överallt?

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 922
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 599
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 967
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka