Westernridläger 2010

trailtokan

Trådstartare
Jag har en flicka (12år) och en pojke (11 år) som vill åka på westernridläger i sommar. Det ska ju helst vara mest för barn och ungdomar och gärna där det också brukar vara pojkar anmälda. Är det någon som har något tips? Helst i området: sörmland - västmanland - uppland - stockholm.

Hälsningar / T

Sv: Westernridläger 2010

tyvär så är det väldigt få såna läger. sedan beror det ju på vad man söker, är det ett tävlings läger för ungdommar som vill komma ut och tävla eller är det ett läger för att rida western och ha det mysigt? :grin:jag skulle också tycka att det vore kul att komma ut och träffa andra barn och ungdommar (är nu 17 år) med samma intresse.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 739
Senast: lizzie
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 170
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Jag skulle gärna vilja åka en långhelg till franska medelhavskusten i sommar och sitter och drömmer mig bort. Det vore fantastiskt att...
Svar
15
· Visningar
937
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka