Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om jag inte minns fel är det hjälm som gäller tills man når upp till en viss ålder och nivå, sen får man ha hatt. Inte säker dock...
Själv ska jag bara ha för att det är snyggt hehe Har ingen annan användning ändå, rider inte western än så länge
Om man tävlar western måste man ha hjälm tills man är 16 år. fast har man ingen Hatt kan man ju fortsätta med hjälm, antar jag...
Och så måste man ju inte knäppa upp tyglarna...Det gör inte jag om hag inte rider med westerntyglar....
Å lasso behövöer man ju beroende på vilken gren man tränar på eller tävlar i...
/Maja
Snälla hjärtat, western ridning har ingenting med utrustningen att göra
Det är en ridstil och ett sätt att tänka och agera och det har ingen betydelse om du rider med ihopknäppta tyglar (vilket jag skulle rekommendera om det är vanliga engelsktyglar du använder) eller har hatt.
Lasso kan ju vara bra att ha om du skall fånga något :smirk:
Hatt är också bra om det är väldigt soligt ute
Foder & Strö
Hej alla kloka!
Finns gammalt hö på skullen (vi flyttade hit i maj, vet ej hur gammalt)
Det luktar ingenting. Är något dammigt.
Funderar...
Hundträning Ja lite såhär jag känner, tyvärr. För kan som sagt inte ens synas eller höras om någon annan ska kunna valla henne. Just för att då vill...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.