Westernhästar födda 2009

Sv: Westernhästar födda 2009

Blev en snabbis fotografering på väg till hagen.Orka inte krångal med korrekt uppställning så de här får duga.

Fotat 8/1 2012

magic42012-01-0810-22-38.jpg

Magic62012-01-0810-23-31.jpg

magic92012-01-0810-26-29.jpg

Magic2012-01-0810-19-39.jpg

Jag vet...;) :D

Det roligaste var att egentligen var det han som valde Fröken och var på oss om att få rida in henne....:love:

Jättefin:)

I dag har jag galopperat på min buse för första gången :D
Vi travade lite i snön och plötsligt rullade han över, jösses alltså vilken mjuk galopp han har, nu har jag nästan bara ridit travare de senaste åren så jag har ju ingenting att jämföra med, det vara bara några steg men jag har gått runt med världens största smil hela dagen och var tvungen att leta upp tråden och berätta för någon :o min sambo tycker att jag börjar bli tjatig här hemma. Jag har inte ridit så mycket i vinter än, men tänkte passa på nu när snön kan fungera som stötdämpare ifall det blir rodeo...

Min sambo kommer inte hem förrän nästa lördag, så för att få några nåt så när bra bilder, så får ni vänta tills dess.. :p

Hallå alla! Har ni glömt fota?:D

Jag skäller på mig själv varje dag! Igår red jag lite igen på Pepinic! Det går verkligen jättebra. Damen fick framskor och sulor i förrgår så nu kan hon gå igen...Det är ju bra när jag håller på att rida in henne. Hon stod hur snällt som helst för hovis. Kort kommer snart.

Idag slutar vintervilan för oss. Kommer köra igång lite mjukt och försiktigt. Upptäckte tyvärr att Magic växt ur sin repgrimma, nästa gång blir det ett westernträns på så att bettet håller sig på plats med curb.
IMG_9210.jpg

IMG_9226.jpg

IMG_9247.jpg

och sadelns rätta ägare. Min lilla welsh mountain.
IMG_8932.jpg

Haha vad roligt, en av dina bilder dök just upp i min feed såg jag nu. Vi har en gemensam vän :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 593
Hästhantering Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text" Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
13 081
Senast: Mickizz
·
Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns...
2
Svar
25
· Visningar
2 864
Senast: alazzi
·
Ridning Jag ger snart upp, hittar aldrig en bra häst :( Det hela började med min hyrponny som jag hade under 1 år, han skulle var jättesnäll...
2
Svar
23
· Visningar
3 715
Senast: EmmaBovary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar