Westernbilder

Sv: Westernbilder

Provar igen:

325404243WErCkK_ph.jpg

325405166eZZouS_ph.jpg

Funkar det nu?

Dom syns på min dator..
Går det inte att högerklicka i den lilla röda rutan och välja egenskaper och klista in i ett nytt fönster så att bilderna syns?

Gabriol skrev:
Jag måste vara den mest otekniska människan i världen. ;)

Försöker med att skicka adressen till hela albumet, funkar det?
http://community.webshots.com/scripts/editPhotos.fcgi?action=viewall&albumID=155614781

Du har länkat till ditt album från din inloggning.

Adressen till ens album brukar vara något liknande http://community.webshots.com/user/disabsigel
Så ser min adress ut i alla fall.

När du är inloggad så klicka på "My photos". Då kommer du till "My albums". Under denna rubrik står en adress. Gå in på den och länka till bilderna därifrån. annars kan vi inte se dom.

Haha, det ska jag nog inte säga till honom då han fortfarande tror han är hingst. Skulle bli en rejäl smäll på självförtroendet. ;)

har ingen sida att lägga ut bilder på men hingsten finns på sqha:s sida under hingstpresentationer och annars hittar ni nog en del på pl.a emma norens hemsida (mest på Hotrodder)

Malin

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 594
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
668
Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 431
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
359
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka