Westernbilder

alazzi

Trådstartare
Skulle vara så kul att få se lite bilder på era westernhästar i arbete!

Vilka vågar ;)

Sv: Westernbilder

Duuuuuuuuuuuuu om jag haft en bild så skulle jag visat den, jag är inte rädd för dig ;) !

Nina Jägare-Lindvall. Hon är den enda jag och hästen kan träna för, de andra blir jag bara sur på :o :D Gillar hennes sätt.

Tog med mig sambon för att fota lite igår när jag red i ridhuset. Tyvärr har vi precis köpt kameran och kunde inte med den riktigt. Utan blixt kunde den inte ta bilder i rörele och eftersom det var ljust så gick inte blixten på men det tänkte inte vi på så när vi kom hem så var alla korten suddiga. Men jag ska ta med han nån annan dag så foton borde dyka upp snart.

Ska se om jag inte får med mig någon i morgon ut till paddocken som kan fotografera oss.... iofs ska ja bara tömmköra i morgon men det kan kanske vara kul att se iaf! ;)

på torsdag ska ja rida hoppas på att ha med någon då också som kan plåta lite!!

=)

Skulle du gärna få om ja bara visste hur man lägger in en bild.... :crazy:

Okej, nåra gamla bilder...

lillemanemma1.jpg
Våran gamla ponny tränar dottern...
lillemanemma2.jpg
Ännu mera...

EvaDocCorall.jpg
Surkärringen o jag, en gammal bild

Hjoko2.jpg
Surkärringen o min man, en lite nyare bild

AliciaChako3.JPG
Den fläckiga med min kompis Alicia på ryggen...

// Eva

Jag har inte så många bilder men det finns lite på Spirres hemsida : http://www.hulkki.z.se/spirre/western.htm.

Bilderna från förra året är tagna ur så konstig vinkel (hur gör man när man borde både rida och fota själv??). Bilden från 2003 i ridhuset är bäst men då sitter jag så illa - har en lånesadel. :o

Måste se till att det tas lite mer bilder... :crazy:

/Camilla

Senast ändrad:

hmmmfppp....

Senast ändrad av en moderator:

Okay, när jag äntligen fattade hur man lägger in bilder, var de för stora!! De tar upp hela sidan, man får scrolla halvt ihjäl för att se hästen.
Beklagar, inga bilder från mig! :)

Linnea

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 594
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
668
Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 431
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
359
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka