E

EndOfTheLine_

Finns det några western intresserade?? Skulle vara kul att prata med er... :D
Själv har jag typ precis börjat med det.. Jag kan en hel del.. Bara det att jag behöver nåfra att prata med!

jag har ridit western till 3 år tilbax.
har tränat min egen pålle i det det senaste året
och han lär snabbt.
PM om du vill prata western,det finns flera här som håller på med det som du ser då du har lagt tråden här.

Nä. Här finns det absolut inga westernintresserade. :smirk:
Det här är ju faktiskt inget westernforum.. -dah- :idea:

Hej! klart det finns westernintresserade här. har själv hållt på med det i 6 år nu, med mitt varmblod. har upptäckt att det funkar bättre än klassisk ridning för mej allafall. behöver nu inhandla en ny häst och vet ej vilken ras. tips mottages tacksamt. ha en bra dag!

jag gillar western filosofin =)

Red western seriöst mellan typ 1997-2002.
Gick från engelskt till western och sedan från western tillbaka till engelskt.. Nu ska jag börja med akademiskt tror jag om jag får något gjort vill säga. =)

Jag behöver med någon att prata med!! Har precis börjat med western så släng gärna över ett par rader!!

Tips och råd mottages tacksamt!!

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 451
Senast: Nepenthe
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
802
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Kanske ger jag mig ut på farligt vatten nu, men, då får det väl vara så, då. Jag har en längre tid varit sjukskriven på grund av...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 561
Senast: Squie
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 959

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Avstå jobbresor
  • Menskopp

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat