M

miss_willow

Min kompis rider western och lärde sin ponny western för några år sen.. nu för nån vecka sen provade hon rida min ponny, han är riden på engelsk sätt och det funkar bra.
hon red på western sätt och visade mej lite hur man skulle göra och han gick så otroligt mycke mer avslappnat så nu är ja lite intresserad av western, och så tycker jag att de värkar kul att lära sej lite olika ridstilar. Hur får man tag på en bra tränare i stockholmstrakten? :confused:

Jodå, de kan de.
Det finns så många grenar att någon måste passa ;)

..även om VISSA härinne tydligen tycker att det finns hästraser som är bättre än andra... :mad:

I vår klubb har vi en härlig blandning av raser, alla rider och har kul med sin häst oavsett ras.
Några av oss har en liten presentation på vår hemsida.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 564
Senast: Nepenthe
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 214
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 987
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 812
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar