western sadel whalstén??? (bråttom!!)

chaos

Trådstartare
Jag är sugen på att köpa en western sadel och hittade en ny hos hästshopen i östersund. Horse comfort by whalstén är det någon som har någon erfarenhet av dom? jag tycker den verka helt okej för de priset vill inte ha någon värsting sadel, men jätte tacksam för snabbt svar för ska jag inte köpa den måste ja lämna tillbaka den innan imorn:confused:

den var otroligt skön iallafall:D

Sv: western sadel whalstén??? (bråttom!!)

foto0218_102091089.jpg

fömodligen felvänd men vet inte hur ja vänder på den :o

Sv: western sadel whalstén??? (bråttom!!)

Den ser nästan exakt ut som den de säljer på Ekohallen (:crazy:). Ingenting jag hade köpt.

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 833
Övr. Barn Hej! Då detta inte rör mitt barn har jag skapat ett hemligt nick. Jag vill inte att någon ska förstå vilken familj det rör sig om, så om...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 034
Senast: TinyWiny
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 113
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar