12-åring på vift

I just loooooove you!! ❤️
Ja verkligen. @TinyWiny har gett mig många tankar om barnuppfostran vilket hjälper mig mycket med mina barn. Ibland är det, som nämnts, jättejobbigt när man är trött/stressad och barnen inte bara lyder men ofta märker man att de är på g att bli självständiga, trevliga människor med egna tankar om situationer.

Ja verkligen. @TinyWiny har gett mig många tankar om barnuppfostran vilket hjälper mig mycket med mina barn. Ibland är det, som nämnts, jättejobbigt när man är trött/stressad och barnen inte bara lyder men ofta märker man att de är på g att bli självständiga, trevliga människor med egna tankar om situationer.
Tack :heart

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 077
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Barnet har vissa kompisar där man ser en personlighetsförändring hos barnet. Det är ingen som ”far illa” av det men vi märker väldig...
Svar
5
· Visningar
1 130
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 142
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 874
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar