Western&NH utövande personer i Värnamo??

W

wizla

Hej!
Undrar om det finns några trevliga människor i trakterna runt Värnamo?
Jag sålde mina ögonstenar för ca. 2år sedan, och nu är suget efter hästar åter tillbaka!
Skulle vara kul att få kontakt med likasinnade!:laugh:

Hälsningar från Karolina

Sv: Western&NH utövande personer i Värnamo??

hej kära du (emelie håård här) kolla på www.wras.se och klicka vidare på distrikt syd och kolla vilka klubbar som håller till i ditt område hcwr bla och skriv i deras GB eller något om vad du e ute efter. kanske nån som nappar så gjode jag och blev nerringd i 3 veckor efter att jag la ut förfrågan om en häst att rida /NH träna några ggr i veckan.. lycka till kära du <3 Kram Emelie

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 181
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 723
Senast: tuaphua
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 413
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 811
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar