Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror nog Sasucato redan är medlem i dessa klubbar
Vet två westernryttare i Boden; MW som har araber ( http://www.stallwf.se ) samt RL som är westerntränare och hovslagare ( http://www.hasthov.se ). Du har ju även människorna på Westernfarm... Kanske någon av dom brukar anordna något
Ska du på kurs i älvsbyn?
trevlig kuse, en stadig bit ser det ut som. quarter+vad?
Aha, jag förstod aldrig att du sökte någon privatperson som kunde hålla lektion, jag trodde du undrade om det fanns någon "aktivitet", allså klubbaktivitet i Norrbotten...
Nåväl, "RL" är mycket duktig och har ridit western i många år, samt är bosatt i Boden.
Sen vet jag en superduktig tjej i Piteå (Blåsmark) men det är ju en god bit från Boden förstås. Ca 10 mil...
Däremot tror jag inte det är helt omöjligt att be henne komma upp till Boden då och då.
Jag ska inte på kursen för Per, men är jättesugen att rida för Tommy i november. Känns dock som att Älvsbyn ligger väldigt långt bort från Melderstein- sisådär 15 mil. Fattar inte varför dom inte annordnar kurserna på en mera "central" ort (typ Piteå, Boden, Luleå etc)
Har en ny kuse, en quarterkorsningv
...vet inte hur han gör nu, men jag vet att han har hållit lektioner förut.
Jag föreslår att du slår honom en signal, så får du svar direkt
...och, ja, det är Helena jag tänkte på.
Jag håller precis på att sätta igång min kuse, efter ett MYCKET långt uppehåll, och hade tänkt rida för henne så fort lillkillen får lite ork igen
Vad kul! träffade stefan (antar att du menar han) på kurs i älvsbyn o han tyckte att vi "westernmänniskor" borde samlas på ridklubben o rida ngngång! Är det via mswr clinicen skulle ordnas?Halloj
jag är RL sambo. Han håller lite kurser men statsar just nu på att komma igång sj då vi haft lite dåligt hästmatrial. Till våren kommer han o en hovslagarkollega S.B att starta en mindre verksamhet.
Vet att Nicklas håller kurser i ditt område. Men du har väll träffat Ursula så du vet.
Försöker planera att hålla nästa clinic på bodensridklubb m,en tyvärr verkar det bli lite dyrare... vi får se vad klubben säger
Tycker det är lite kyligt i januari att ha clinic i älvsbyns ridhus