Western Allasvenskan 2010.

W

WesternWolder

Hejsan allihopa!

Är det någon mer än jag som ska vara med i allsvenskan iår? :)
Själv ska jag och Wolder vara med i div.II :) Ska bli riktigt kul! :D

Lite frågor :angel:;
-Vilken div?
-För vilken klubb?
-Vilka grenar?
-Vilket distrikt?

Ha även lite frågor om hur det funkar, men de kan jag ta ifall det är några som över huvudtaget ska vara med! ;) :rofl:

Kram Sara

Sv: Western Allasvenskan 2010.

Hallå!!!

Jag ska vara med i Div II, rider för FRSW och vi har i år eget lag för första gången, ska bli riktigt kul!
Vet inte än vilka grenar det blir men skulle helst rida WR, WH och kanske TR...Men vi lär nog få pussla och dona för att få ihop det så det kna bli annat med.
Vi rider i Distrikt MItt

Hallå!!!

Jag ska vara med i Div II, rider för FRSW och vi har i år eget lag för första gången, ska bli riktigt kul!
Vet inte än vilka grenar det blir men skulle helst rida WR, WH och kanske TR...Men vi lär nog få pussla och dona för att få ihop det så det kna bli annat med.
Vi rider i Distrikt MItt
Vad roligt! :D Jag rider för öst :)

Jag hoppas det! Skulle ridit förra året, men pga av massa krångel blev det inte så, så i år är jag sugen på att debutera! :D

Isåfall blir det DIV I.

Vi ska försöka få till en tävling i syd. hoppas vi får ihop 2 lag. Vi kör div 2 då den är på c nivå. Arrangemanget kan ju ligga på div 1 också då vi även sökt för b tävling. Det visar sig. Ha de skoj alla. Vi kanske ses i finalen

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 882
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
4 000
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 935
Senast: Milosari
·
Hästvård Hejsan! första gången här så vet inte riktigt hur det går till eller om jag gör rätt just nu. har kollat en del på det nya programmet...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
10 016
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII