Welshhingsten Surprise RWR 2

Jag såg Surprise hos ägaren, för ca 20 år sedan. Härlig hingst, mycket utstrålning! Har också sett en del avkommor, min kompis hade (också det för närmare 20 år sedan...) ett jättefint diplomsto efter honom.

När jag var där och tittade så såg jag även gamle legenden Cawdor Hywel, han var också jättefin men man märkte skillnad med att Surprise ställde upp sig jätteflott bara man tittade på honom :D Kändes som om han verkligen gillade att visa upp sig.

Han lämnade en hel del fina tävlingsponnyer.

Mvh Cissi

Tack för era svar
jättekul att se en bild på honom.
Han är morfar till min welsh.

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 354
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 403
Senast: ildiko
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Uppdateringstråd 30