Welshhingst..

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare HoppFantasten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 059
H

HoppFantasten

Linksbury Royalist RW 82

Någon som vet något om honom? Avkommor, bild, temperament etc.
mvh HF

Sv: Welshhingst..

Dom avkommor som jag har varit i kontakt med har alla varit mkt vackra, snälla och trevliga ponnys.

Okej.. ingen mer som vet något?
Eller har någon bild..

Han är ju Elit så han måste ju ha lämnat en del bra. Tex. Simberg Hip Hop, godkänd hingst, tävlar framgångsrikt. Ta kontakt med Stuteri Anell som har honom annars, så kan du säkert få en bild.

Jo jag har sökt på de men de verkar inte ha någon hemsida..

Jag rider & tränar en avkomma till honom nämligen för försäljning och han är verkligen en fin hingst... skulle vara kul att se pappan, mamman vet jag redan då han är egen uppfödning ;)

Mne jag får väl slänga iväg ett mail till ägarna då =).

Här finns det bild och lite avkommeinformation.
web.telia.com/~u62203247/B/linksbury_royalist.html

Tack så mycket!

Hmm trodde de skulle vara lika men det var inte mkt som var jämförbart där :D

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 167
Senast: Piaff
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 866
Senast: Puffindog
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 012
Senast: mamman
·
Avel Skulle vi inte kunna ha en tråd där vi länkar alla sidor vi vet där man kan hitta tävlingsresultat/bedömningsresultat/tidigare avkommor... 2
Svar
20
· Visningar
5 388
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka