Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har inte mer att komma med, mer än frågan om du har tittat på Bjärbys Picasso än? Det är lika långt dit som till Kulltorp...
Honom hade jag missat, han verkar ju passa mina krav väldigt bra! Får byta ut Kulltorps-hingsten som inte kommer vara i avel till honom då på min lilla lista
..ägaren verkar dock inte ha skrivit ut någon mail, när kan man ringa en okänd människa sådär bara?
..för övrigt, åker man och kollar på hingstar eller är man konstig då?
Det är inget konstigt alls i det!
Om man gör det eller ej är ju valfritt. Men jag tex var och tittade på hingstar innan betäckning och ingen tyckte det var konstigt. Tvärtom när man ringde oxh pratade så tyckte de att "vill du komma och titta går det jättebra". Ofta får man då avkommor efter hingsten visade med.
Är ju mycket lättare att få någon slags uppfattning om människorna när man är där (...ska ta med en opartisk kompis också, haha ). Ska jag lämna min lilla ponny borta en hel sommar vill jag att hon ska ha det bra. Kan ju vara bra att se hästarna live också, även om jag, helt ärligt, inte är så jättebra på rörelser och sånt. Däremot kan man ju alltid lära sig
Gångarter är till syvende och sist inte det viktigaste för oss glada hobbyryttare. Även om man såklart ska försöka förbättra. För en ponny som ska hanteras av barn osv är inte heller gång det viktigaste. Utan temperament och ridbarhet
...utanför Kalmar? Det är jättelångt
Nackdelen med ponny. Hur långt är det egentligen värt att åka? Vilket kanske är en retorisk fråga
Skulle ni åka fem-sex timmar till hingst?
..för övrigt, åker man och kollar på hingstar eller är man konstig då?
Man ringer "normala tider på dygnet". Picassos ägare är enkel att prata med, hon bits inte...Honom hade jag missat, han verkar ju passa mina krav väldigt bra! Får byta ut Kulltorps-hingsten som inte kommer vara i avel till honom då på min lilla lista
..ägaren verkar dock inte ha skrivit ut någon mail, när kan man ringa en okänd människa sådär bara?
Känner visst ett sto efter Linksburys Royalist, riktigt fin individ som har gått bra i hoppning (Skånsk mästare om jag inte minns fel), tävlad typ l:a dressyr och ponnygalopp. Vad tror ni om åldern (född 1989), något att bry sig om?