tolksele
Trådstartare
Rimskij RW 104
Vet du vad RW står för? Vad hade du för sto och vilken storlek fick du på avkomman?
För övrigt verkar han ju ha meriter så det räcker och blir över i alla fall!
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rimskij RW 104
Vet du vad RW står för? Vad hade du för sto och vilken storlek fick du på avkomman?
För övrigt verkar han ju ha meriter så det räcker och blir över i alla fall!
Annars skulle jag leta upp Rimskij RW 104 och se om han ska vara i avel. Jag har själv en avkomma efter honom som jag är grymt nöjd med.
OM jag har fattat saken rätt så är det bara hingstar vars ägare är medlemmar i SWF som finns med på deras hemsida. Därför är det nog väldigt många som saknas.
Även dessa hingstar finns med, dock bara med namn samt tillägget att ägaren inte är med i SWF. Hingstar vars ägare är medlemmar har, förutom namnet då, oftast en bild till samt stam, exteriörbetyg och kontaktuppgifter med i hingstlistan.
OM jag har fattat saken rätt så är det bara hingstar vars ägare är medlemmar i SWF som finns med på deras hemsida. Därför är det nog väldigt många som saknas.
Jag får ut på Rimskij-jakt!
Hur funkar det för övrigt, hur tidigt måste man vara ute och bestämma sig? Folk mailar hingsthållare eller hur funkar det?
@Alexandra_W jag vet! Storlekar är ett gissel! Mitt "problem" är att jag vill kunna rida in själv - annars försvinner lite poängen för mig. Behöver inte rida varje dag som jag gjorde med min c-ponny utan kan mycket väl tänka mig att bli kusk istället och bara rida ibland
Det är ju det med att chansa bara..
Har mailat till ägarna till Bostorps Té Behag (stor) och funderar på Moflos Zelmerlöw (liten). Vet du om det finns någon hemsida till Diablo/var han står nu? Downland har jag också dregglat över, var var han?
Downland Wild Fowler står på Kulltorps stuteri i Ljungbyholm.
...utanför Kalmar? Det är jättelångt
Nackdelen med ponny. Hur långt är det egentligen värt att åka? Vilket kanske är en retorisk fråga
Skulle ni åka fem-sex timmar till hingst?