Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Var har jag ropat ulv? Jag har skrivit att lobelias sätt att föreslå hur vi skall bete oss känns konstigt, men för den sakens skull är hon inte säkert ulv.

Sedan tyckte jag du betedde dig knepigt, men inte precis ulvigt. Däremot kan du vara mästaren, men den teorien kom jag på när du redan röstat på mig...

Mycket konstig röstmotivering tycker jag!

"Koppen skrev att hon kan vara ängel, men jag är mer inne på ulv."

Att spekulera om roller överhuvudtaget känns rätt vanskligt så nog sjutton ropar du ulv här även om du inte vill kännas vid det.

Jag tycker @Asko s lyftande av (i mina ögon rätt oskyldiga) kommentar av @Koppen om en (även den oskyldig i min ögon) kommentar av @Dentaku (hänger någon med fortfarande?) blir lite märklig.
Jag har svårt att se varför Dentaku skulle vilja outa sig själv som ängel och om Koppen är ond så varför släpper Asko?
Jag hittar inget skummare idag så:

LenaH röstar på Asko

Hur tänker du nu? :) Annars är det ganska typiskt dentaku att misstänka sådana som misstänker henne. Men mästaren vill väl inte bli utröstad än? Det gynnar väl bara goda?

Nä, vi mister ju en god om hon blir lynchad, så det gör mindre än om en annan ond lynchas. Jag säger inte att hon vill bli det, bara att hon kanske bryr sig mindre än om hon varit ulv.

Q4 har en ganska hög inläggstatistik och försöjte i fm' s få igång leken. Anser dock att det har varit 65% OT. Nu på kvällen skriver hon att hon har lärt sig att bli mer seriös och inte tramsa för mycket samt läsa igenom innan hon postar.
Är hon rädd att säga fel, göra ett typiskt ulvinlägg?
Desutom när hon tycker att jag har OUTAT Dentakau drar jag verkligen öronen åt mig. För det första outade jag inte, för det andra la jag till en smilie och för det tredje tycker jag det känns orättvist att jag ska hamna i radarn pga detta.
Jag söker goda roller inte onda och ängelns roll har vi diskuterat tillräckligt att ytterligare inte behövs.
Känns underligt att hålla på hanen på mig pga detta

Koppen röstar på Quarterforever

Sådär. Nu har jag kommit hem till Norrland och läst igenom leken. Ni har hunnit skriva typ 7 sidor sen jag satt mig på flyget! :o Skall läsa en sväng till, så jag återkommer...

Nä, vi mister ju en god om hon blir lynchad, så det gör mindre än om en annan ond lynchas. Jag säger inte att hon vill bli det, bara att hon kanske bryr sig mindre än om hon varit ulv.

Om ulvarna ska offra någon av sig så förstår jag om de väljer demonen men annars är väl den bäst för ulvarna att behålla så länge som möjligt?

Nä, säker är man inte. Men jag tyckte det var intressant, det säger ändå att koppen letar misstänkta saker och dentaku inte riktigt tänkte vad hon skrev. Däremot är det för tidigt att säga något säkert om någons roll.

Fast om hon misstänker henne för att vara ängel så är det inte att leta efter misstänksamma saker? Om koppen hade nämt att hon trodde att D var en ulv så hade jag köpt resonemanget.

"Koppen skrev att hon kan vara ängel, men jag är mer inne på ulv."

Att spekulera om roller överhuvudtaget känns rätt vanskligt så nog sjutton ropar du ulv här även om du inte vill kännas vid det.

Fast ropa ulv för mig betyder snarare att man skriver att man är övertygad. Här spekulerar jag i olika scenario. Sedan tänkte jag att en ulv inte kan vara så oförsiktig, därav min fundering på mästare.

Q4 har en ganska hög inläggstatistik och försöjte i fm' s få igång leken. Anser dock att det har varit 65% OT. Nu på kvällen skriver hon att hon har lärt sig att bli mer seriös och inte tramsa för mycket samt läsa igenom innan hon postar.
Är hon rädd att säga fel, göra ett typiskt ulvinlägg?
Desutom när hon tycker att jag har OUTAT Dentakau drar jag verkligen öronen åt mig. För det första outade jag inte, för det andra la jag till en smilie och för det tredje tycker jag det känns orättvist att jag ska hamna i radarn pga detta.
Jag söker goda roller inte onda och ängelns roll har vi diskuterat tillräckligt att ytterligare inte behövs.
Känns underligt att hålla på hanen på mig pga detta

Koppen röstar på Quarterforever

Det rödmarkerade. Hur menar du här? Letar du goda roller först för att hitta onda lättare? Eller varför letar du goda roller? :confused:

Röstlista DL1

20.04 glömmerallt röstar på Dentaku
21.28 Dentaku röstar på Habina
21.38 LenaH röstar på Asko
21.39 Koppen röstar på Quarterforever

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 027
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30