Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hon verkar inte närvarande alls....synd.Bara @Peaux kvar då?
Var det nåt fel på min?Ny
Alldeles nyss #404
Röstlista DL1
20.04 glömmerallt röstar på Dentaku
21.28 Dentaku röstar på Habina
21.38 LenaH röstar på Asko
21.39 Koppen röstar på Quarterforever
21.47 Habina röstar på dentaku
21.50 Lilltess röstar på Habina
21.50 Artline röstar på Lobelia.
21.50 Matmissbrukaren röstar på Lobelia
21.56 Habina ändrar röst till Lobelia
21.57 Majola röstar på Habina
21.58 quarter4ever röstar på Lobelia
21.58 Asko röstar på Koppen
21.59 Lobelia röstar på Habina
21.59 bollen__ röstar på Lobelia
Lobelia 5 röster
Habina 4 röster
Dentaku 1 röst
quarter4ever 1 röst
Asko 1 röst
tror det stämmer,?
nä du var bara snabbareVar det nåt fel på min?
Lobelia fick iaf som hon ville- med spridda röster, ska bli intressant att se vilken sida hon tillhörde!
vem är det du röstat på den vet jag inte vem det är...... / hälsn quarter4everQ4 har en ganska hög inläggstatistik och försöjte i fm' s få igång leken. Anser dock att det har varit 65% OT. Nu på kvällen skriver hon att hon har lärt sig att bli mer seriös och inte tramsa för mycket samt läsa igenom innan hon postar.
Är hon rädd att säga fel, göra ett typiskt ulvinlägg?
Desutom när hon tycker att jag har OUTAT Dentakau drar jag verkligen öronen åt mig. För det första outade jag inte, för det andra la jag till en smilie och för det tredje tycker jag det känns orättvist att jag ska hamna i radarn pga detta.
Jag söker goda roller inte onda och ängelns roll har vi diskuterat tillräckligt att ytterligare inte behövs.
Känns underligt att hålla på hanen på mig pga detta
Koppen röstar på Quarterforever
samlat mot två men ändå 4 enstaka röster!Tycker du att det var spridda röster? Jag tycker snarare att de var otroligt samlade för att vara DL1
ja det där med två__ är svårt@quarter4ever du och jag verkar ha besvärliga nick, jag hette ju bollen_ nästan hela tiden i förra leken
@quarter4ever du och jag verkar ha besvärliga nick, jag hette ju bollen_ nästan hela tiden i förra leken
ja det där med två__ är svårt