Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

*Uppdatering*

Natten lägger sig över Sunnydale. Scoobygänget gör sig återigen redo för patrullerande. Men inatt väljer man en något annan approach, istälet för bara muskler ska man också försöka sig på lite magi för att se om det går att luska ut vampyrernas gömställe.

Alla vet att magi är farligt men vill så gärna skapa ett övertag mot fienden.

När alla tillbehör är framme sätter sig Willow på golvet och börjar mässa. Med stängda ögon ser hon vampyrerna framför sig. Nu ska hon bara lista ut var deras tillhåll är!

Resten av gänget står runt Willow och försöker att inte störa. Men plötsligt står det klart att något är fel, fruktansvärt fel! Med ett blodisande vrål faller Willow omkull på golvet och med ett sista ryck blir hennes blick tom…

Lobelia var brevbärare

latest

Natt-DL imorgon 8.30!

*Uppdatering*

Natten lägger sig över Sunnydale. Scoobygänget gör sig återigen redo för patrullerande. Men inatt väljer man en något annan approach, istälet för bara muskler ska man också försöka sig på lite magi för att se om det går att luska ut vampyrernas gömställe.

När alla tillbehör är framme sätter sig Willow på golvet och börjar mässa. Med stängda ögon ser hon vampyrerna framför sig. Nu ska hon bara lista ut var deras tillhåll är!

Resten av gänget står runt Willow och försöker att inte störa. Men plötsligt står det klart att något är fel, fruktansvärt fel! Med ett blodisande vrål faller Willow omkull på golvet och med ett sista ryck blir hennes blick tom…

Lobelia var brevbärare

latest

Natt-DL imorgon 8.30!

aj då
Men då blir det intressant med bollen__s röst tycker jag!

En gullig tjej som hjälpt mig och min fd häst irl. Och som jag köpt westernsadel av :love: ;)
haha jag visste inte om du kom ihåg det:)
Jag föder upp quarters nu men har inte tävlat aktivt sedan yngste sonen kom (7 år)
Joakim som var med då fyller snart 12 och har växt om mig redan!:eek:

*Uppdatering*

Lobelia var brevbärare

latest

Natt-DL imorgon 8.30!

Men fan! :cry:

Ajaj, jag som gillar rödhåriga :(
Nu kan hon inte dela ut paket heller ... eller är det möjligt att hon har delat ut ett paket nu? Eller gills det inte då hon röstades ut nu?

Habina röstar på dentaku

Då jag pga hennes kommentarer hittills tror hon kan vara demonen.

Tycker inte detta känns bra, att redan vid DL1 misstänka någon, och dessutom använda sig av i en motivering, för att ha en speciell roll, speciellt inte grundat på ett par kommentarer. (Vill du hänvisa till vilka kommentarer?) Min spontana tanke är för att man kanske vill försöka visa sig för ulvarna genom att nämna rollen man själv har..

om hon valde att dela ut paket så skulle det gjorts före 22( innan DL) så i så fall är ett paket utdelat!
RIP Lobelia, ska lita mer på dig nästa gång!

Det har du rätt i men förutom askos röst så skedde de enstaka rösterna ganska tidigt så de kunde inte veta att de skulle bli ensamma.
Jag vill dock säga att jag brukar hellre gå efter mina egna misstankar och jag vet inte vad som hände där i slutet (hängde inte med då jag var fast i min egen beslutsångest :p) men det verkar som att det blev nästan något slags flöde..? Måste läsa igenom!

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 029
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar