Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Jag kan också tycka att sistaröster är intressanta och jag noterar definitivt bollen__s röst men samtidigt har jag lärt mig att de inte BEHÖVER betyda något. Ulvarna kan lika gärna gömma sig bakom andra röster så det är dumt att haka upp sig för mycket vid något.

Tycker inte detta känns bra, att redan vid DL1 misstänka någon, och dessutom använda sig av i en motivering, för att ha en speciell roll, speciellt inte grundat på ett par kommentarer. (Vill du hänvisa till vilka kommentarer?) Min spontana tanke är för att man kanske vill försöka visa sig för ulvarna genom att nämna rollen man själv har..

Jag är med hur du tänker först, att det inte känns bra att så tidigt misstänka någon för en speciell roll, men jag förstår inte hur du menar med det sista? Man vill väl aldrig visa ulvarna/vampyrerna vilken roll man själv har? Eller ja, alltså varför skulle man göra det?

Tycker inte detta känns bra, att redan vid DL1 misstänka någon, och dessutom använda sig av i en motivering, för att ha en speciell roll, speciellt inte grundat på ett par kommentarer. (Vill du hänvisa till vilka kommentarer?) Min spontana tanke är för att man kanske vill försöka visa sig för ulvarna genom att nämna rollen man själv har..
good point!

Jag är med hur du tänker först, att det inte känns bra att så tidigt misstänka någon för en speciell roll, men jag förstår inte hur du menar med det sista? Man vill väl aldrig visa ulvarna/vampyrerna vilken roll man själv har? Eller ja, alltså varför skulle man göra det?

Jo som demon vill man ju..

Varför just bollens? Artline var först ut med att rösta på henne. I mina ögon är det lika misstänkt. Dock tycker jag det är jättesvårt att utläsa något ur rösterna redan.

Fast min röst hade lika gärna kunnat bli en ensam röst så jag tycker inte det säger så mycket.

Sitter på mobilen och skall strax sova. Men om du läser mina tidigare kommentarer om dentaku så har jag citerat en del. :)

den var spiken i kistan sas- annars hade det varit jämt mellan Habina och Lobelia, kan vara en ulv som försöker rädda en kollega...
Fast Habina bytte ju röst för att rädda sig själv. Kan också vara en ulv?
Påstår inte att Bollen inte kan vara ulv, men försöker bara få fler infallviklar

aj då
Men då blir det intressant med bollen__s röst tycker jag!

Jag undrar också varför just min röst skulle va intressantast? När vi ändå diskuterar hur det varit i tidigare lekar så har jag varit hyffsat sen att rösta då också som du kanske minns, och idag kom jag som sagt hem väldigt sent! Var ju flera (typ 4?) som inte röstat när jag skrev min och deras röster såg jag ju inte förrän jag skickat iväg min röst :)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 029
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10