Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
aj då
Men då blir det intressant med bollen__s röst tycker jag!
den var spiken i kistan sas- annars hade det varit jämt mellan Habina och Lobelia, kan vara en ulv som försöker rädda en kollega...Förklara hur du tänker
Tycker inte detta känns bra, att redan vid DL1 misstänka någon, och dessutom använda sig av i en motivering, för att ha en speciell roll, speciellt inte grundat på ett par kommentarer. (Vill du hänvisa till vilka kommentarer?) Min spontana tanke är för att man kanske vill försöka visa sig för ulvarna genom att nämna rollen man själv har..
good point!Tycker inte detta känns bra, att redan vid DL1 misstänka någon, och dessutom använda sig av i en motivering, för att ha en speciell roll, speciellt inte grundat på ett par kommentarer. (Vill du hänvisa till vilka kommentarer?) Min spontana tanke är för att man kanske vill försöka visa sig för ulvarna genom att nämna rollen man själv har..
Jag är med hur du tänker först, att det inte känns bra att så tidigt misstänka någon för en speciell roll, men jag förstår inte hur du menar med det sista? Man vill väl aldrig visa ulvarna/vampyrerna vilken roll man själv har? Eller ja, alltså varför skulle man göra det?
Varför just bollens? Artline var först ut med att rösta på henne. I mina ögon är det lika misstänkt. Dock tycker jag det är jättesvårt att utläsa något ur rösterna redan.
Jo som demon vill man ju..
Tycker inte detta känns bra, att redan vid DL1 misstänka någon, och dessutom använda sig av i en motivering, för att ha en speciell roll, speciellt inte grundat på ett par kommentarer. (Vill du hänvisa till vilka kommentarer?) Min spontana tanke är för att man kanske vill försöka visa sig för ulvarna genom att nämna rollen man själv har..
Aha, du menar att hon genom att misstänka en annan spelare för att vara demon så försöker hon kanske visa att hon själv är demonen?Jo som demon vill man ju..
Men demonen sitter ju i lyan?Jo som demon vill man ju..
Aha, du menar att hon genom att misstänka en annan spelare för att vara demon så försöker hon kanske visa att hon själv är demonen?
Saxat ur anmälningstråden:Varför ska demonen visa att hon är demon? Demonen är ju i lyan eller vad menar ni?
Är det jag eller ni som är förvirrade?
Demon - är en ulv som om den dör kan omvandla en god spelare till ulv.
Fast Habina bytte ju röst för att rädda sig själv. Kan också vara en ulv?den var spiken i kistan sas- annars hade det varit jämt mellan Habina och Lobelia, kan vara en ulv som försöker rädda en kollega...
Nu är jag förvirrad. Är demonen hemlig för vampyrerna eller är demonen i lyan med de andra vampyrerna?
aj då
Men då blir det intressant med bollen__s röst tycker jag!
När jag undrar om jag är förvirrad så undrar om jag missförstår er andra.Varför ska demonen visa att hon är demon? Demonen är ju i lyan eller vad menar ni?
Är det jag eller ni som är förvirrade?