Jag tolkar det där som att du förstod det lika lite som jag?Jag gillar att hon tänker...
För jag begriper inte heller hur det är bättre med spridda röster
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tolkar det där som att du förstod det lika lite som jag?Jag gillar att hon tänker...
Hon också. Och fortfarande i viss mån @HabinaJag trodde det var Lilltess som alltid agerade suspekt?
Jag fick ju svar även om jag inte helt håller med men just den där kommentaren var mest retsam.Jag tolkar det där som att du förstod det lika lite som jag?
För jag begriper inte heller hur det är bättre med spridda röster
Lite farligt att säga så, är man skicklig så kan man resonera likadant som ond eller god.
hedinn har varit den ständige bargästen sedan Monstermum- maraton.debaklet då hon blev delfin
Nja inte än, det var mest bara en noteringMen om nu @Koppen försökte luska ut en god roll, säger du då att du misstänker Koppen för att vara ulv?
Koppen har en intressant tanke om att dentaku verkar förutsätta att hon blir kvar hela leken. Koppen skrev att hon kan vara ängel, men jag är mer inne på ulv.
Lobelia försöker bestämma hur vi skall rösta. Jag förstår hennes tanke bakom, men det känns ändå konstigt med en "order" på det viset.
Nej? Brevis delar ut paketet, inte beskyddet. Den som får paketet får välja vem som ska skyddas. Tidigast natt 2. Väl?
Ähmen vafan, den här diskussionen har vi i varje jävla lek och nu blir jag osäker ÄNDÅ!! @Mirtai !! Klargör!!
Vadå order? Sedan när fungerar det i en ulvlek? Och hur fick du till det? Jag har påpekat det jag upplevt som fördel och som ett önskemål i jakten på ulvarna. Jag vill öka effektiviteten om möjligt.Lobelia försöker bestämma hur vi skall rösta. Jag förstår hennes tanke bakom, men det känns ändå konstigt med en "order" på det viset.
På vilket sätt tycker du att tanken är intressant? Hut kan man veta att man stannar till slutet som ulv? Man kan ju bli lynchad? Plus att Dentaku har förklarat vad hon menade..
På vilket sätt tycker du att tanken är intressant? Hut kan man veta att man stannar till slutet som ulv? Man kan ju bli lynchad? Plus att Dentaku har förklarat vad hon menade..
Undrar om det är @Lobelia som är mitt fyllenick eller om jag är hennes?Det verkar enklast om du tolkar det som en komplimang!
Du får vara stand-in för @Snurrfian märker jag.
Nä, säker är man inte. Men jag tyckte det var intressant, det säger ändå att koppen letar misstänkta saker och dentaku inte riktigt tänkte vad hon skrev. Däremot är det för tidigt att säga något säkert om någons roll.
Vadå order? Sedan när fungerar det i en ulvlek? Och hur fick du till det? Jag har påpekat det jag upplevt som fördel och som ett önskemål i jakten på ulvarna. Jag vill öka effektiviteten om möjligt.