Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var dl 22.00?
Jag gillar att hon tänker...@Lobelia s tanke om spridda röster är något som jag inte direkt håller med om kanske, men jag förstår hur hon menar. Jag är inte smart nog för att se vilket av de olika scenarierna som vore bäst. Men jag gillar hur hon tänker.
Ja(dubbelkollade ).
Sorry, jag missförstod dig där.Nu är jag inte så jätte rutinerad och har mest förra leken i huvudet.
Fast å andra sidan kommer spekulationerna direkt oavsett god specialroll.Jag hänger inte riktigt med. Hur gynnar det leken om ulvarna inte får äta? Vi förlorar ju en god varje gång ulvarna äter. Skulle ulvarna rösta ut ängeln.. ja vi förlorar en viktig roll men ulvarna lär avslöja sig.
Ska det vara en komplimang eller en skymf?Jag gillar att hon tänker...
precis vad jag skulle säga, det var ju det som ställde hela leken på ändå för oss goda dåMen vad är det för skillnad på dl1 och dl2?
I förra leken så gav brevväraren ett beskydd till Mirtai som valde att skydda sig själv (samt försökte äta upp sig själv för att hon var ulv). Första natten
fast den var ju lättare att anta något om, för sitter hon inte i vår bar så sitter hon i en annan
Hon är inte med!
Det verkar enklast om du tolkar det som en komplimang!Ska det vara en komplimang eller en skymf?
Jo?Jag tror det är lika bra.
Mvh
Kom i säng halv sju imorse och tänker inte kliva upp ur sängen än på ett tag
Det var lite i de banorna jag tänkte också.Även om det är skoj så är väl ulvarna ( vampyrerna ) de man letar efter öppet ?
De onda vet ju redan vilka som är goda och de sitter ju och grunnar på vilka som har specialförmågor. Ängeln vore väl just den de vill få ut i första DL. Så blir det lättare med deras käk sedan?
Njä, jag sa inte så - jag fokuserade snarare på möjligheten att koppen försökte(?) luska ut en god roll. Det är ju inte bra OM hon skulle ha rätt och ulvarna får veta det.
Q4 svarade bättre än jag på detNej menar inte direkt att hon skulle ha rätt utan mer att man ska kanske hålla spekulationer man har om vem som har en god roll lite för sig själv. Det var ju ett direkt påstående om en specifik roll
Noterar vad ni (du?) skrev om att hon gärna får misstankar på sig tidigt och det vet jag ju hur lätt det är gjort
Sen instämde jag här också, det var ju väldigt taget ur luften och lite skämtsamt.Jag uppfattade det som lite skämtsamt och dag vet ju ingen om någon god specialroll, inte ens ulvarna.
En nyfiken fråga, jag minns inte, men märker man verkligen skillnad på uppdateringarna huruvida ulvarna inte får sitt käk? Att som du skriver, om ängeln räddar sig själv så får ulvarna inte äta men om änglarna rädda någon annan så misslyckas de..?Där har jag nog hajat hur @Lobelia tänkte - om inte ulvarna får käka första natten så är ängeln antagligen avslöjad. Därför kan det vara bra om de äter i natt, sen får de gärna misslyckas för då vet inte ulvarna om det är ängeln eller brevis som varit framme.
Sen håller jag väl med dig om att det är trevligt om det aldrig blir käk.
Lite farligt att säga så, är man skicklig så kan man resonera likadant som ond eller god.@LobeliaMen så här resonerade du i förra leken och då var du god.
Deltagare:
1. glömmerallt
2. quarter4ever
3. bollen__
4. Dentaku
5. Peaux
6. LenaH
7. Artline
8. Koppen
9. Lobelia
10.Habina
11. Majola
12. Asko
13. Lilltess
14. Matmissbrukaren
Nä
Men om nu @Koppen försökte luska ut en god roll, säger du då att du misstänker Koppen för att vara ulv?Njä, jag sa inte så - jag fokuserade snarare på möjligheten att koppen försökte(?) luska ut en god roll. Det är ju inte bra OM hon skulle ha rätt och ulvarna får veta det.
Nej, hon OT-ade bara. Finns inte med i deltagarlistan.