väntade bara på denMina funderingar hittills -
Jag vet ju inte så mycket om hur folk brukar spela men jag reagerar lite på de som spelat lika länge som jag; bollen_ och quarter4ever. Båda har skrivit färre inlägg än de tidigare gjort och framför allt quarter4ever känns MYCKET mer tillbakalutad. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om det faktiskt, visserligen har q4e haft sin teorisprutestil både som ulv och som god men hon spelade riktigt skickligt i senaste leken så jag känner mig inte alls säker på att jag gillar den här förändringen.
Jag var ju inne i förmiddags och försökte få igång allt, men det var ju nästan inga andra som var där, och hur pratsam jag ändå är( IRL också) så går gränsen där- att prata med sig själv
Sedan så kan man nog säga att jag lärt mig något på de två lekar jag varit med i, att det är dumt att skämta och flamsa som en gamäng( Cirkus ord) när man kan kicka igång hjärnan istället. Det var det som hände i förra leken efter @Snurrfian blev utröstad --så tror jag kommer köra det konceptet lite mer i framtiden faktiskt.
Därmed inte sagt att humorn är borta, har bara lärt mig att läsa en gång till vad det står innan jag trycker på svara