Weatherbeeta

Någon som prövat Weatherbeeta´s täcken?
Hur är de i passform/storlek mm?

Har ett par stycken och är väldigt nöjd med dom, har både fleece- stall- och utetäcken. Passar bra på mina hästar som är lite grövre över bogen (halvblod), och tycker storleken är normal på dom.

Vi har en hel del täcken till de våra från dem, både stalltäcken, vintertäcken och regntäcken. Normala i storleken och sitter bra. De stalltäcken jag har utan bensnören har dock en tendens att glida lite och ha lätt för att få revor. Vintertäckena ser däremot ut som nya och regntäckena håller vätan borta bra, men har lätt för att börja lukta.

Det täcke jag är mest nöjd med. Har ett 100g utetäcke. Bra passform för min häst. Håller torrt .

Liknande trådar

Utrustning Ja på täcken då! Vilket band ska man använda och var hittar jag metallfästena? Jag vill ha dubbla fästen, dvs en del som är fastsydd och...
Svar
11
· Visningar
587
Senast: grådis
·
Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga...
2
Svar
26
· Visningar
1 370
Senast: ako
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Elektron
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka